مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه دوم اسفند با ورود موج بارشی جدید به کشور در شمال غرب و غرب کشور همچنین استان‌های واقع در دامنه شمالی و جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال شرق و شرق کشور بارش برف و باران خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۴۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ 19 February 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از فارس صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور گفت: امروز در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و برخی نقاط استان‌های کرمان بارش برف و باران داریم و در جنوب فارس و برخی مقاطع هرمزگان بارش باران گاهی با رعد و برق و در استان‌های ساحلی خزر بارش های پراکنده پیش‌بینی می‌شود. جمعهدر نیمه شرقی کشور و استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید است و در شرق و جنوب شرق گردوخاک خواهیم داشت.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز شنبه در بخش‌هایی از استان‌های کرمان، هرمزگان و فارس بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی می شود.
وی افزود: روز شنبه با ورود موج بارشی جدید به کشور در استان‌های واقع در شمال غرب و غرب کشور همچنین استان‌های واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال شرق و شرق کشور بارش برف و باران خواهیم داشت.
ضیائیان افزود: روز یک شنبه سوم اسفند در غرب و شمال غرب همچنین سواحل غربی خزر و استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش خواهیم داشت.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه چهارم اسفند در نوار شمالی کشور، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، جنوب کرمان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر بارش‌ خواهیم داشت.
ضیائیان تاکید کرد: تا شنبه کاهش محسوس دما بین ۸ تا ۱۲ درجه در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت. امروز در ۱۶ استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار