معاون اورژانس استان فارس گفت: تصادفات رانندگی در کمتر از ۱۲ ساعت در محورهای مواصلاتی استان فارس ۳ کشته و ۳۸ مصدوم در پی داشت.
کد خبر: ۹۴۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 19 February 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: بهناز رستگارفر از وقوع 5 سانحه رانندگی در جاده‌های فارس خبر داد و اظهار داشت: در حادثه نخست که بر اثر تصادف پیکان وانت و پژو در محور کازرون - بوشهر (تونل پیسا) رخ داد 8 تن زخمی شدند که همگی پس از دریافت خدمات پزشکی اولیه به بیمارستان ولی عصر ممسنی منتقل شدند.

وی از واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 405 در جاده محور مهر- فیروزآباد پل دولت آباد خبر داد و افزود: در این سانحه رانندگی 5 تن مجروح و همگی به بیمارستان توحید جم اعزام شدند.

رستگارفر ادامه داد: بر اثر برخورد یک دستگاه خودور سواری پژو 405 و کامیون ایسوزو در محور داراب – فورگ 3 تن در دم جان باختند و یک نفر راهی بیمارستان شد.

 


معاون اورژانس استان فارس با بیان اینکه در تصادف زنجیره‌ای بین چندین دستگاه خودرو 405، پژو آردی، پراید، سمند، پیکان وانت و نیسان در جاده زرقان-جاده ترک‌آباد 14 تن مصدوم شدند، تصریح کرد: یک مصدوم به صورت سرپایی در محل درمان و 13 مجروح دیگر به مراکز درمانی فارس انتقال یافتند.

وی ادامه داد: همچنین در سانحه ترافیکی دیگر در محور بیضا-نرسیده به سه راهی ملوسجان بر اثر تصادف دو دستگاه خودرو سواری پژو 405 و پارس 5 تن زخمی شدند که همگی به بیمارستان بیضا اعزام شدند.

معاون حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس با اشاره به اینکه علت این سوانح رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، گفت: برای امدادرسانی به مجروحان این سوانح رانندگی در فارس 13 دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

برچسب ها: تصادف ، فارس ، کشته ، زخمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار