امام‌جمعه فیروزآباد گفت: ایران اسلامی مصمم است در صورت برنداشتن تحریم‌ها و پرداخت خسارت‌های وارده به ایران، تهدیدهای خود را عملی کرده و روز ششم اسفندماه ۱۳۹۹ روز به نمایش گذاشتن اقتدار جمهوری اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 20 February 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: آیت‌الله سید عزیزاله هاشمی زاده در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این شهرستان با اشاره به این‌که جوبایدن انصار الله یمن را از تروریست خارج می‌کند، اظهار داشت: مسلماً این تصمیم برای نجات عربستان از مهلکه‌های که خود به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه چه عواملی باعث شده که آمریکا انصارالله یمن را از لیست گروه تروریستی خارج کند؟ افزود: شکست فاحش آمریکا در جنگ عربستان با یمن و شکست او در منطقه، شکست عربستان بعد از چندین سال در جنگ نابرابر با یمن که آمریکا را ناگزیر کرده با یمن کنار بیاید، آمریکا می‌خواهد انصارالله یمن پیروز این جنگ نباشد، تظاهرات رئیس‌جمهور آمریکا به مسئله حقوق بشری و منصرف کردن عربستان از جنگ با یمن به اینکه این کشور توانمندی جزئی که دارد صرف تقویت داعش در عراق و سوریه کند از جمله اهداف آمریکا می‌باشد.

امام‌جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله برجام و نگاه رئیس‌جمهور آمریکا در این خصوص ادامه داد: همان‌طور که مستحضرید ۱۲ آذرماه ۹۹ مجلس شورای اسلامی طرح دوفوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران تصویب که پس از تأیید شورای نگهبان رئیس مجلس آن را به رئیس‌جمهور ابلاغ کرد.

هاشمی زاده اضافه کرد: باید دانست که جوبایدن با حضورش در کاخ سفید معلوم نیست نسبت به برجام چه تصمیمی بگیرد و در واقع هنوز سیاست درستی اتخاذ نکرده درحالی‌که مسئله برجام یکی از مسائل پیچیده و پیش روی او است.

وی بیان داشت: مجلس تا پنج اسفندماه به آمریکا و کشورهای اروپایی فرصت داده است که اگر تحریم‌ها برداشته نشود دولت ایران اجرای پروتکل الحاقی را متوقف می‌کند.

امام‌جمعه فیروزآباد ابراز داشت: باید دید باسیاست‌های رنگارنگ آمریکا و اروپا ما شاهد چه بحران‌هایی در منطقه و جهان خواهیم بود.

هاشمی‌زاده تصریح کرد: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها بدانند که ایران اسلامی مصمم است در صورت برنداشتن تحریم‌ها و پرداخت خسارت‌های وارده به ایران، تهدیدهای خود را عملی خواهد کرد و روز ششم اسفندماه ۱۳۹۹ روز به نمایش گذاشتن اقتدار جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به طرح این مطلب که آمریکا با دروغ‌پردازی‌های سیاسی خود بر مسئله برجام چه اهدافی را دنبال می‌کند خاطرنشان کرد: احیای ابرقدرتی شکست‌خورده، غارت اموال کشورهای عربی با فعال کردن مسئله ایران‌هراسی، جبران ناکامی‌های خود در مقابل نیروهای مقاومت در منطقه و اینکه به دنیا بفهماند ما هنوز می‌توانیم تصمیم بگیریم از جمله اهداف آمریکا از دروغ‌پردازی‌های سیاسی بر سر مسئله برجام است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار