امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مسئله برجام اظهار داشت: همه می‌دانیم که تا 5 اسفند یک فرصتی برای مجموعه این غدارهای پیمان‌شکن بین‌المللی گذاشتیم تا به پیمان برگردند البته به شرطی که رهبری گفت تا همه تحریم‌ها را بردارند. 
کد خبر: ۹۴۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 19 February 2021
به گزارش تابناک فاس: آیت‌الله لطف‌الله دژکام با بیان اینکه ملت ایران، جبهه مقاومت و طرفداران اسلام ناب مسیر خود را در یافتن عزت حقیقی پیدا کردند، گفت: اگر این غداران بین‌المللی نخواهند حق ما را بدهند ما حق خود را محکم خواهیم گرفت؛ آقای بایدن هم حساب کار خود را بکند و اگر می‌خواهد تغییری ایجاد کند درست و اساسی باشد نه اینکه ظاهر موضوع را تغییر دهند چراکه ملت اسلام و ایران زیر بار ظلم نمی‌روند. 
 
امام جمعه شیراز با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در 29 بهمن افزود: رهبری فرمودند درباره انتخابات که دو ویژگی داشته باشد یکی پرشور باشد و یکی انتخاب اصلح باشد از امروز تا روزی که پای صندوق برویم تلاش کنیم هم انتخابات پرشور باشد و هم یک فرد خوب و اصلحی را انتخاب کنیم.
 
آیت‌الله دژکام با اشاره به میلاد امام علی (ع) و امام جواد (ع) در هفته آینده بیان کرد: هر چه درباره  امیرالمومنین بگوئیم کم و ناقص است و پیامبر (ص) هم در عظمت ایشان صحبت کرده است، امم علی  قرآن ناطق و در خانه کعبه قدم به این دنیا گذاشت در صورتی که حضرت عیسی زمان تولد مادرش از محل عبادت خدا دور شد.
 
او عنوان کرد: با توجه به عظمت ایشان و میلاد امام جواد (ع) باید در روز میلاد هر چقدر می‌توانید این روز بزرگ را گرامی بداریم و آن را به هر طریق ممکن نشان دهیم.
 
امام جمعه شیراز  تصریح کرد: در میلاد امام علی(ع) حرکت خوبی در استان فارس شروع شده و آن اینکه همه ایتام را به یاد امیرالمومنین اکرام کنیم و 14 هزار و 650 بسته حمایتی از طرف ستادهای نماز جمعه و مردم به ایتام برسد.
 
دژکام با بیان اینکه کمیته امداد نیز یک هفته زودتر به استقبال سالگرد تاسیس رفته است و بناست که 2 هزار جهیزیه آماده کنند، خاطرنشان کرد: کمیته امداد نیز برای جوانان 1465 شغل برای کسانی که جویای اشتغال هستند ایجاد کنند و به همین تعداد هم اداره کار قول دادند که محقق کنند.
 
او با اشاره به زلزله سی سخت گفت: در نزدیکی ما در استان کهگیلویه زلزله شدیدی رخ داده که با این سرما مدیران مختلف و در سطح ملی در تلاش هستند برای امدادرسانی اما ممکن است نیازهایی باشد و مردم فارس هم آماده کمک هستند و مراکز امدادی استان این کمک را انجام می‌دهند.
 
امام جمعه شیراز با اشاره به روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس افزود: در شیراز هم چهره‌های بزرگ مهندسی داریم که در تاریخ می‌درخشند؛ مهندسان مشهور جهان اسلام در متافیزک هم مثل فیزیک میدان‌دار بودند، امروز هم از مهندسان توقع داریم بحث متافیزیک را هم راه بیندازند چراکه تمدن نوین اسلامی تمدنی است که دانشمندان بزرگ در رشته‌های مختلف دارد.
برچسب ها: دژکام ، برجام ، امام جمعه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار