تیم فوتبال سوهان محمد طباطبایی قم با کسب چهارمین پیروزی خود در فصل جاری لیگ آزادگان با جهشی چهار پله‌ای به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کرد.
کد خبر: ۹۴۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ 20 February 2021

به گزارش تابناک قم، اگر مسوولان استان قم، جامعه فوتبال و علاقمندان پرتعداد این رشته ورزشی قدردان بوده و بیشتر از گذشته هوای تیم شهرشان را داشته باشند، تیم سوهان محمد قم در ادامه روند نتایج مثبت خود در فصل جاری فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان همچنان روی نوار پیروزی گام برمی‌دارد.

نماینده فوتبال قم که کادر فنی آن جمعی از بهترین‌های سال‌های نه‌چندان دور فوتبال قم و بازیکنان آن متشکل از استعدادها و بهترین‌های یک دهه اخیر این رشته هستند با تمام انرژی این روزها در فصل 1400 – 1399 لیگ دسته سوم فوتبال ایران به مصاف حریفان رفته و برای سربلندی فوتبال قم تلاش می‌کنند.

حال نوبت مسوولان استان قم است که همه جانبه هوای این تیم را داشته باشند تا سوهان محمد بعد از سال‌ها پرچم قم را در سطح اول فوتبال کشور بالا برده و از اعتبار قمی‌ها در این رشته دفاع کند، تیمی که اگر همین الان و کامل مورد حمایت قرار گیرد شایسته صعود به لیگ بالاتر یعنی لیگ دسته دوم جام آزادگان است.

تیم سوهان محمد قم در هفته هفتم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال ایران جام آزادگان در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم میزبان شهروند رامسر بود و در نهایت با گلی که حمیدرضا پاکیزه مهاجم باتجربه این تیم در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده بازی (97) به ثمر رساند به برتری یک بر صفر دست یافت.

سوهان محمد قم حالا از 6 بازی چهار برد و دو باخت در کارنامه دارد و با هشت گل زده، 6 گل خورده و 12 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ آزادگان جای گرفته، در شرایطی که تیم‌های شهید اورکی اسلامشهر و ستارگان مردان پاشا البرز با 13 امتیاز و بر حسب تفاضل گل اول و دوم هستند و نماینده قم در ادامه لیگ آزادگان با این دو تیم بازی خواهد کرد، در حالی که بازی بعدی نماینده قم در میهمانی تیم رده چهارم سردار جنگل صومعه‌سرا است و روز یکشنبه سوم اسفند برگزار می‌شود.

 

نتایج سوهان محمد قم در گروه دوم لیگ آزادگان:

هفته اول: شهروند فریدون‌کنار 2 – 1 سوهان محمد قم

هفته دوم: سوهان محمد قم 2 – 1 سولدوز نقده

هفته سوم: ستارگان سیمرغ البرز 2 – 1 سوهان محمد قم

هفته چهارم: استراحت

هفته پنجم: سوهان محمد قم 2 – 1 مینو خرمدره

هفته ششم: شاهین تهران صفر – 1 سوهان محمد قم

هفته هفتم: سوهان محمد قم 1 – صفر شهروند رامسر

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار