نماینده شیراز گفت: ما به دنبال بازگشت آمریکا به برجام نیستیم؛ چرا که اگر بخواهد تعهدات از سوی طرف مقابل انجام و اجرا نشود بازگشت آمریکا چه دردی را دوا می‌کند!؟ بازگشت آمریکا در صورتی که طرف غربی به تعهداتش عمل نکند نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه بر مشکلات ما نیز می افزاید.
کد خبر: ۹۴۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 20 February 2021
به گزارش تابناک فارس: جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر انجام تعهدات ایران در برجام در صورت اقدام عملی طرف مقابل در انجام تعهداتش گفت: ما به دنبال بازگشت آمریکا به برجام نیستیم بلکه به دنبال انجام تعهدات از سوی طرف مقابل در توافق برجام هستیم.
 
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زمانی برجام برای ما مفید و موثر است که طرف مقابل به تعهداتش عمل کند و ما باید در این راستا به طور جد فرمایشات مقام معظم رهبری را مورد پیگیری قرار دهیم.
 
قادری خاطرنشان کرد: اگر طرف مقابل نخواهد به تعهداتشان عمل کند بازگشت آمریکا، ادامه برجام و امثال این موارد دیگر برای ما اهمیتی ندارد.
 
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در چند سال گذشته ما به تعهدات برجامی خود عمل کردیم اما تنها چیزی که از طرف مقابل مشاهده شد وعده و وعید بود و ما به صورت یک طرفه به تعهداتمان عمل کردیم اما دیگر نباید به این جاده و مسیر یک طرفه ادامه دهیم.
برچسب ها: برجام ، آمریکا ، رهبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار