نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انتخابات پیش‌رو نیز با حضور حداکثری مردم به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد، افزود: این بار هم حضور بالایی مردم در انتخابات و همچنین با انتخاب اصلح به رفع مشکلات مردم منجر خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ 20 February 2021
به گزارش تابناک فارس: جلال رشیدی‌کوچی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: افزایش مشارکت در عالم سیاست به منزله تایید و پشتیبانی از نظام حاکم است، همیشه مردم ما ثابت کرده‌اند علی رغم مشکلات زیادی که در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی داشته‌اند در این حوزه حضور پررنگی داشته‌اند.
 
نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انتخابات پیش‌رو نیز با حضور حداکثری مردم به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد، افزود: این بار هم حضور بالایی مردم در انتخابات و همچنین با انتخاب اصلح به رفع مشکلات مردم منجر خواهد شد.
 
او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مشارکت بالا و انتخاب درست لازم در انتخابات لازم است، تصریح کرد: مردم باید انتخابی داشته باشند که بتواند مشکلات اقتصادی را حل کرده و شخصی را در راس قوه مجریه قرار دهند که با نگاه به داخل به دنبال حل مشکلات باشد که این مهم قطعا می تواند کمک بزرگی به مردم کند.
 
این نماینده مردم در مجلس یازدهم همچنین  با اشاره به فرمایش حضرت آقا درباره تعامل قوا برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، گفت: رهبری چندین بار در سخنرانی‌های مختلف تاکید کردند که دولت و مجلس باید با تعامل بتوانند در این مدت باقی‌مانده به گونه‌ای اقدام کنند که مردم متوجه شوند که قرار است گشایشی رخ دهد تا این دلگرمی به حضور آن‌ها پای صندوق رای منجر شود.
برچسب ها: انتخابات ، مشارکت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار