دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با بیان اینکه خبرنگاری مصداق امر به معروف و نهی از منکر است، ابراز داشت: اینکه تشخیص این باشد که آنچه خبرنگار بدان پرداخته معروف است یا خیر، مهم است و در زمانه کنونی امر به معروف‌های مجازی بسیار اثرگذار است.
کد خبر: ۹۴۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ 21 February 2021

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، یکشنبه چهارم بهمن‌ماه از قول سلیمان مهدوی در شورای حمایت حقوقی و قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: رهبری به دستگاه قضایی می‌فرمایند اگر جوانی از سر نادانی و آشنا نبودن با قانون ولی از روی تعصب دینی و انقلابی امر به معروف و نهی از منکری کرد و طرف مقابل نسبت به راه‌های فرار از قانون قوی‌تر بود شما موظفید از آمر حمایت کنید و این یعنی همان تشخیص درست.

وی افزود: اینکه می‌گوییم در سال آینده باید ملجاء و مامن باشیم، بدین معناست که ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید آخرین پناه باشد تا مردم برای دفاع از حق خود، درصورت ناامیدی از همه جا، بدانند از سوی این ستاد حمایت می‌شوند؛ از همین رو نباید دست رد به سینه کسی بزنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس عنوان کرد: انجمن وکلای مدافع آمرین و ناهیان راه‌اندازی خواهد شد،کمیته‌ای متشکل از حقوقدانان مشورتی در کنار این نهاد می‌تواند درباره موارد ویژه تصمیم‌گیری کند و به‌صورت جهادی مطالبه‌گری را غنی و پربار کند.

وی در باب حمایت از خبرنگاران ادامه داد: خبرنگار هم آمر به معروف و هم ناهی از منکر است. محکم بر سر این جمله ایستاده‌ایم که حمایت می‌کنیم و وکیل می‌دهیم. چون او دارد امر به معروف و نهی از منکر می‌کند.

مهدوی اظهار کرد: وقتی خبرنگاری موضع سیاسی می‌گیرد و از او شکایت می‌کنند چه کسی باید از او حمایت کند.

وی با بیان اینکه خبرنگاری مصداق امر به معروف و نهی از منکر است، ابراز داشت: اینکه تشخیص این باشد که آنچه خبرنگار بدان پرداخته معروف است یا خیر، مهم است و در زمانه کنونی امر به معروف‌های مجازی بسیار اثرگذار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار