مدیرکل بنیاد شهیدهرمزگان:
تابناک-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: پنجمین یادواره "به رنگ هنر" و بیست و دومین یادواره سردار شهید «غلامشاه ذاکری‌قشمی» در شهرستان قشم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹ 22 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، عطا ناوکی، ضمن قدردانی از هنرمندان ولایی قشم در پنجمین یادواره "به رنگ هنر" که مقام ارزشمند شهدا را برای شرکت کنندگان روایت کردند، افزود: مراسم فوق‌الذکر به‌مناسبت بزرگداشت سردار شهید «غلامشاه ذاکری‌قشمی» و شهیدان گرانقدر این شهرستان شامگاه جمعه در محوطه مسجد امام علی ابن ابی‌طالب(ع) برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به ضرورت ترویج برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در یادواره‌های شهدا، گفت: «دشمن‌شناسی» و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موضوعات امسال این یادواره بود که توسط 160 نفر از هنرمندان مبتکر و انقلابی، به شیوه‌ای جذاب در قالب نمایش زنده اجرا شد.
این مقام مسئول زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، تکریم و خدمت به خانواده‌های معظم این عزیزان را بخشی از اهداف مهم یادواره‌ها دانست و افزود: گرامی‌داشتن یاد انسان‌های برجسته و شخصیت‌های فرزانه‌ای که به‌منظور پاسداری از باورهای معنوی و میهن اسلامی به فرمان ولی فقیه در برابر زورگویان ایستادند، مورد تأکید دین الهی است.
وی با بیان اینکه همه جوامع برای بقا و توسعه نیاز به اتحاد و اجتماع دارند، عنوان کرد: برگزاری مراسمات مذهبی، فرهنگی، هنری و اجتماعی سبب افزایش وحدت و همدلی می‌شود و مردم را نسبت به مسائل حساس بهتر آگاه‌ می‌کند.
ناوکی پایان این گفتگو، از تمامی مجموعه‌های دولتی، سازمان منطقه آزاد قشم، ارگان‌ها، نهادها، خیران و به‌ویژه جامعه شاهد و ایثارگر که در برگزاری این آیین نقش بسزایی داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ز447

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار