پاک‌فطرت با بیان اینکه در آینده خبرهای خوبی در حوزه مسکن خواهید شنید؛ افزود: در طرح مالیات بر خانه‌های خالی، لوکس و ماشین‌های لوکس مقرر شده که درآمد حاصل به طور ۱۰۰ درصد در مسکن محرومین هزینه شود.
کد خبر: ۹۴۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 22 February 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:  علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان و عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان فارس دیدار و گفت‌وگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این دیدار گفت: معتقدم هر کسی در هر جایی که مشغول به کار است اگر عاشق کار و حرفه خود باشد، خسته نمی‌شود و این امر در مجموعه امداد به خوبی دیده می‌شود.

وی افزود: امید است مسئولان در ارزیابی افراد برای پست‌های مختلف، به جای سیاسی‌کاری علاوه بر تخصص و نبوغ، به علاقه فرد توجه کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: می‌بایست قبل از اینکه برای ایتام کاری انجام دهیم، به دنبال علل یتیم شدن فرد بگردیم که این مسئله به دلایل مختلفی بستگی دارد. تعداد قابل توجهی از عزیزان ما به دلیل تصادفات جان خود را از دست می‌دهند. باید به جای بها دادن بیش از حد به کارخانه سایپا و ایران خوردو، به دنبال مطالبه افزایش کیفیت از این کارخانه‌ها برویم.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از علت‌ها جاده‌های برون شهری ما هستند که به دلیل کمبود اعتبار نتوانستیم سیستم ایمنی را جایگزین حمل و نقل جاده‌ای کنیم؛ ۵۰ درصد ایتام و معلولین ما حاصل همین تصادفات هستند.

پاک‌فطرت با بیان اینکه عدم برنامه‌ریزی خوب، در آینده دولت را روز به روز فقیرتر می‌کند، تصریح کرد: زیادی وارد مسائل سیاسی شدیم و هر گروهی که بر سر کار می‌آید گروه قبلی را سرکوب کرده و تمام کمبودها را بر گردن او می‌اندازد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: معتقدم به شهرداری‌ها باید اختیارات بیشتری داد و در ازای آن مطالبه بیشتری هم از شهرداری داشته باشیم. شهرداری می‌بایست برای یتیم‌خانه‌ها زمین مورد نیاز را تامین کند.

وی با بیان اینکه در آینده خبرهای خوبی در حوزه مسکن خواهید شنید؛ افزود: در طرح مالیات بر خانه‌های خالی، لوکس و ماشین‌های لوکس مقرر شده که درآمد حاصل به طور ۱۰۰ درصد در مسکن محرومین هزینه شود.

پاک‌فطرت به تصویب طرح جهش تولید در مسکن اشاره کرد و گفت: این طرح در مسیر تصویب است و طبق آن می‌بایست سالیانه ۶۰۰ هزار واحد مسکونی ارزان قیمت ساخته شود.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس با بیان اینکه ایجاد اشتغال مولد می‌تواند جامعه‌ای موفق را به دنبال داشته باشد؛ اضافه کرد: در بودجه سال آینده، ۹۰ درصد بودجه جاری و ۱۰ درصد عمرانی در نظر گرفته شده است که از همین ۹۰ درصد، ۷۰ درصد حقوق کارمندان است و این یعنی فاجعه. با ایجاد اشتغال مولد می‌توانیم به بسیاری از این مشکلات فائق آمده و در مسیر توسعه قرار گیریم./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار