رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: حوزه سلامت شهرستان خنداب مغفول مانده که باید بیش از پیش در این زمینه تلاش کرد.
کد خبر: ۹۴۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ 23 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان، در دیدار با فرماندار شهرستان خنداب با تاکید بر تلاش برای مرتفع کردن مشکلات حوزه سلامت این منطقه افزود: برای ارتقاء سطح سلامت مردم استان در همه نقاط و برای همه مردم، از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم، ولی برای کسب موفقیت در این زمینه باید خیرین وارد عرصه سلامت خنداب شوند تا بتوانیم بهترین خدمات را به مردم این منطقه ارائه کنیم.
وی یادآورشد: حوزه سلامت با توجه به اینکه با جان مردم، سر و کار دارد از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و کسانیکه در این مجموعه کار می کنند باید خود را موظف به تلاش و همت جهادی و مضاعف تری نسبت به سایر ادارات و ارگان ها بدانند.
وی تاکید کرد: مردم شهرستان خنداب به دلیل همجواری با شهرستان ملایر از توابع استان همدان و وجود زیرساخت های بهداشتی و درمانی قدیمی تر، از بیمارستان تازه تاسیس مهر خنداب و حضور برخی متخصصین که با ماه ها تلاش و برنامه ریزی به این منطقه منتقل شده اند، به خوبی استقبال نمی کنند.
دکتر جمالیان از فرماندار این شهرستان خواست تا با هماهنگی با ادارات و دستگاه های دولتی مربوطه، ظرفیت ها و پتانسیل های بهداشتی و درمانی این شهرستان را بیش از پیش تبلیغ کرده تا مردم از امکانات و ارائه خدمات بیشتر آشنا شوند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک یادآورشد: خوشبختانه با همت و تلاش شبانه روزی، بخش دیالیز این شهرستان در بیمارستان مهر افتتاح شد، اما نقل و انتقال این بیماران که اکثرا از روستاهای اطراف بوده و برای آمدن به شهر خنداب با مشکل روبرو هستند که فرماندار قول مساعد در راستای حل این مشکل را دادند.
دکتر جمالیان در پایان از فرمانداری خواست تا با در اختیار قرار دادن زمینی برای ساخت محل زیست پزشکان (محل اسکان پزشکان غیربومی) یکی دیگر از چالش های حوزه سلامت شهرستان خنداب را مرتفع سازد.
در ادامه فرماندار شهرستان خنداب هم با قدردانی از ریاست دانشگاه و معاونین علوم پزشکی اراک و کادر بهداشت و درمان، در تلاش و کنترل نسبی بیماری کرونا در استان به خصوص شهرستان خنداب گفت: متاسفانه مردم این شهرستان و منطقه، پروتکل های بهداشتی را با جدیتی که در روزهای نخست به آن اهمیت می دادند، رعایت نمی کنند و این مسئله بیشترین نگرانی ما را رقم زده و پیش بینی می کنیم شهرستان خنداب از وضعیت فعلی خارج شده و گرفتار موج چهارم کرونا شود.
ابوالحسن خزایی پور افزود: مشکل آب منطق و روستاهایی که دکتر جمالیان به عنوان متولی سلامت مردم استان مطرح کردند را در جلسات استانی و حتی کشوری مطرح و پیگیری خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار