معاون فرماندار بشاگرد:
تابناک-معاون فرماندار بشاگرد تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با برنامه ریزی و پیگیری و همچنین تسهیل در استعلامات، زمینه را برای راه اندازی واحدهای تولیدی را فراهم کنند.
کد خبر: ۹۴۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸ 23 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، یوسف حسینی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با اشاره به امر مهم ایجاد اشتغال در شهرستان از مدیران دستگاه های اجرایی خواست با برنامه ریزی و پیگیری و همچنین تسهیل در استعلامات، زمینه راه اندازی واحدهای تولیدی را فراهم نمایند.

وی در ادامه در زمینه سامانه رصد و تعهدی که بعهده ادارات می باشد با اشاره به فرصت باقی مانده خواست تا اداراتی که در این زمینه لیست خود را تکمیل ننموده اند اقدام لازم و فوری، بعمل آورند.

معاون فرماندار بشاگرد تاکید کرد: ادارات، بانک اطلاعاتی تسهیلات و همچنین فرصت های شغلی که ایجاد کرده اند را تهیه و ارائه کنند و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان باید جدی‌تر فعالیت‌های خود را در چارچوب شرح وظایف مربوطه دنبال کند.

حسینی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید اطلاع‌رسانی مناسبی از تسهیلات و نحوه استفاده از آن و فرایندهای کاری برای متقاضیان انجام دهند.

در پایان به مشکلات پیش آمده اتحادیه فرش بافی یزد در شهرستان و همچنین رفع موانع پیش روی موسسه سبا پرداخته شد و روسای ادارات به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداخته و مقرر شد که پس از بررسی‌های کارشناسانه در هر یک از ادارات ، آمارها، گزارشات و پیشنهادات کاربردی خود را در زمینه‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال در جلسه آتی جهت مباحثه و تصمیم گیری ارائه دهند.

انتهای پیام/ز476

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار