سهرابی گفت: صدا و سیمای فارس در روز میلاد مبارک امام علی (ع)، با پخش برنامه های مختلف از رادیو و تلویزیون، شادی و نشاط را به خانه های مردم استان فارس می آورد.
کد خبر: ۹۴۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 24 February 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: سید تقی سهرابی با تبریک اعیاد ماه رجب و میلاد با سعادت امام علی (ع) به خبرنگاران گفت: صدا و سیمای فارس در این روز میلاد مبارک، شادی و نشاط را به خانه های مردم استان فارس می آورد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: بدین ترتیب برنامه سیمای مرکز فارس در 7 اسفند با پخش ویژه برنامه ترکیبی «صبح پارسی» و اجرای سرود آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: برنامه «کاشانه مهر» نیز با حضور کارشناسان، خواننده و پخش سرود، پخش خواهد شد و در «گُمپ گُلا» به زبان کودکانه، ویژگی های امام علی (ع) بیان می شود.

سهرابی با اشاره به پخش برنامه زنده ترکیبی «دلگشا» بیان کرد: این برنامه شاد هر شب از ۵ تا ۷ بهمن به مدت ۷۰ دقیقه و با حضور کارشناسان و پخش وله و حضور خواننده های مطرح، پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: اجرای مسابقه با اهدای جوایز ارزنده، معرفی کتاب های مرتبط با ویژگی های اخلاقی امام علی (ع)، برگزاری پویش «پدران آسمانی»، پخش فیلم های طنز «مستربین پلیس» می شود و «مومیایی 3»، مولودی خوانی، همخوانی و ... از دیگر برنامه های سیمای مرکز فارس در روز میلاد مولای متقیان علی (ع) است.

سهرابی اعلام کرد: «پَسین دلگشا» روز چهارشنبه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به مدت یک ساعت و «نارنجستان» از ساعت ۹ تا ۱۱ روز پنج شنبه به روی آنتن می رود که برنامه های شادی هستند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس تاکید کرد: ۵۵ خبرنگار آزاد صدا و سیمای مرکز فارس در ۳۶ شهرستان استان، شادی مردم در روز میلاد امام علی (ع) را پوشش می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار