مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: تاکنون بیش از ۸۵/۳ درصد سهمیه لاستیک در استان جذب و در اختیار رانندگان قرار داده شده است.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶ 24 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله دلخواه با بیان اینکه توزیع لاستیک در این استان با نرخ مصوب دولتی با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت از طریق نمایندگی‌های لاستیک صورت می‌گیرد، اظهار داشت : از آغاز اجرای این طرح(سال ۹۷ تاکنون) بیش از ۳۰ هزار حلقه لاستیک توسط مالکان ناوگان در استان جذب و خریداری شده است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکل و چالشی در توزیع لاستیک وجود ندارد، یادآور شد: لاستیک‌های توزیع شده دولتی در استان در اندازه های مختلف ۱۲ - ۲۴ ، ۳۸۵ و ۳۱۵ خودروهای سنگین و نیمه سنگین است که بر اساس ضوابط قانونی مصوب در کارگروه تنظیم بازار کشور و استان توزیع شده است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، تاکنون بیش از ۸۵/۳ درصد سهمیه لاستیک در استان جذب و در اختیار رانندگان قرار داده شده است.

دلخواه تاکید کرد: مالکان ناوگان عمومی حمل و نقل بار و مسافر جاده‌ای سنگین و نیمه سنگین می‌توانند با در دست داشتن مدارک متعلق به خود و وسیله نقلیه شامل کارت هوشمند ناوگان، کارت ناوگان و برگ سبز مالکیت ناوگان نسبت به دریافت لاستیک مورد نیاز به نرخ مصوب با مراجعه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اقدام کنند.

وی با اشاره به میزان جابجایی کالا در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ میلیون و ۸۵ هزار تن انواع کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: این میزان حمل کالا توسط ۱۱۹ هزار و ۵۵۵ سرویس (بارنامه) ناوگان حمل و نقل در سطح استان جابجا شده است.

دلخواه اضافه کرد: سیمان، گندم، مصالح ساختمانی، انواع گاز مایع، کلینگر، ماسه و پلی اتیلن بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

وی یادآور شد: سالانه بیش از ۹۸ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد که این بخش دارای قابلیت ها و امکانات گسترده ای در سطح کشور است.

دلخواه تاکید کرد: نظارت کامل بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در جهت ‌رعایت پروتکل‌های بهداشتی با استقرار و فعالیت ۱۲ تیم گشت نظارتی در سطح استان بطور مستمر درحال انجام است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار