مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل‌بیت(س) گفت: ویژه‌برنامه‌های جشن ولادت امیرالمؤمنین (ع) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ 24 February 2021

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام محسن آمره‌ای،‌ اظهار داشت: ویژه‌برنامه میلاد باسعادت مولی‌الموحدین امیرالمؤمنین(ع) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

وی افزود: جشن میلاد امام علی(ع) چهارشنبه‌شب ششم اسفندماه در حرم کریمه اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود که با حجت‌الاسلام‌والمسلمین رنجبر در این مراسم سخنرانی می‌کند و سید مجید بنی فاطمه و محمود کریمی به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل‌بیت(س) بیان کرد:روز پنج‌شنبه هم‌زمان با سال روز میلاد امیرالمؤمنین(ع) بعد از نماز ظهر و عصر سید علی حسینی نژاد و سید رضا تحویلدار در حرم مطهر بانوی کرامت به مولودی‌خوانی می‌پردازند.

آمره ای ادامه داد: شعرخوانی حمیدرضا برقعی از شاعران آیینی کشور از جمله برنامه‌های شب میلاد حضرت علی(ع) در حرم حضرت معصومه(س) است که این مراسم به‌صورت زنده از شبکه سه، شبکه نور و صفحات مجازی آستان مقدس در شبکه‌های اجتماعی به نشانی astanqom@ پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پنج‌شنبه‌ شب و هم‌زمان با شام میلاد امیرالمؤمنین(ع) حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی قزوینی در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر به ایراد سخن می‌پردازد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار