معاون دانشکده علوم پزشکی لارستان از تعطیل کردن ۵ مراسم جشن عروسی در شهرهای لار و خور توسط گشت ستاد کرونا لارستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ 25 February 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: وحید یگانه با بیان اینکه سلامت جامعه باید در اولویت باشد اظهار داشت: همه باید دقت کنند که نباید سلامت جامعه را قربانی یک مراسم کنیم، بنابراین برگزاری مراسم ازدواج یا برنامه‌های عمومی در این شرایط خطایی بزرگ است

وی با بیان اینکه در شامگاه ششم اسفند، ۵ مراسم جشن عروسی توسط گشت ستاد کرونا لارستان تعطیل شده است، بیان کرد: گشت ستاد کرونا لارستان ۲ مراسم در شهر لار که یکی از آن‌ها در شهر جدید و دیگری در شهر قدیم بوده به رغم مخالفت‌های برگزارکنندگان و مقاومت برخی تعطیل شد.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان افزود: سه مراسم عروسی نیز در شهر خور در این شب توسط گشت ستاد کرونا تعطیل شده است که در نهایت اسامی برگزارکنندگان و متخلفان این ۵ مراسم به مراجع قضایی داده می‌شود تا مطابق قانون با آنان برخورد شود.

وی با بیان اینکه گشت ستاد کرونا متشکل از کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشکده، اداره صمت، اماکن، شهرداری و گشت بازرسی پلیس ۱۱۰ بوده، بیان کرد: بنا بود یک مراسم عروسی در شهر دهکویه هم برگزار شود که پیش از برگزاری به برگزارکنندگان تذکر داده و مراسم لغو شد.

به گزارش فارس؛ طی روزهای اخیر آمار مبتلایان در شهرستانهای جنوب فارس روبه فزونی گذاشته و منجر به آن شده تا رنگ بندی شهرستانهایی مثل لارستان، خنج و اوز از وضعیت زرد به رنگ نارنجی تغییر یابد.

برچسب ها: جشن ازدواج ، لار ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار