در سالروز ولادت باسعادت حضرت علی (ع) سومین حرم اهل بیت در ایران غرق در نور و شادی است.
کد خبر: ۹۴۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷ 25 February 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهار داشت: به مناسبت ایام میلاد باسعادت حضرت علی بن ابی‌طالب (ع) ویژه برنامه‌های مختلفی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی، در این بارگاه منور در حال برگزاری است.

حجت الاسلام احمد سلامی افزود: امشب از ساعت ۱۶، محفل انس با قرآن کریم در شبستان امام خمینی (ره) و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، مراسم قرائت دعای روحبخش کمیل با سخنرانی حجت الاسلام سعیدی و مداحی حاج مهدی سلحشور برگزار می‌شود.

او ادامه داد: فردا جمعه نیز از ساعت ۷ صبح، دعای پرفیض ندبه با نوای حاج مهدی سلحشور به صورت پخش زنده از شبکه قرآن، قرائت خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس نیز گفت: ویژه برنامه‌های میلاد نخستین امام شیعیان در ۵۰ بقعه متبرکه شاخص و امامزادگان استان با رعایت تمامی اصول بهداشتی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی با اشاره به استفاده از ظرفیت مبلغان و روحانیان بومی و مستقر در اماکن مقدس و امامزادگان، بیان کرد: این افراد برای ترویج و تبلیغ معارف دینی و سبک زندگی از سوی این اداره کل در امامزادگان حضور یافته و سخنرانی می‌کنند.

اوی با بیان اینکه در سطح استان و شیراز ۱۰ بقعه به طور ویژه جشن مفصل و نورافشانی برگزار خواهد شد، افزود: اطعام فقرا و مساکین و توزیع بسته‌های معیشتی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) در سطح استان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام صفری گرایی از برگزاری مسابقه فرهنگی در میان کارکنان اداره اوقاف و خانواده‌های آنان در ایام ولادت حضرت علی (ع) خبر داد و تصریح کرد: در مجموعه ۲۰۰ ویژه برنامه در ایام ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) در بقاع متبرکه سطح استان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار