معاون استاندار خبر داد
حاجی زاده : انشاالله همان اقداماتي كه براي سایر مناطق زلزله زده انجام گرفته برای بخش پاتاوه هم در نظر گرفته شده است .
کد خبر: ۹۴۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶ 26 February 2021

بررسی میدانی روستاهای زلزله زده / جبران خسارات وارد شده به منازل بخش پاتاوه + تصاویر

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و مسئولان بخش پاتاوه از منازل و مناطق زلزله زده بخش پاتاوه در شهرستان دنا بازدید کردند.

کیامرث حاجی زاده در این دیدارهای چهره به چهره و خانه به خانه گفت: در پي وقوع زلزله در شهرستان دنا که این زلزله در بخش پاتاوه و روستاهای اطراف هم احساس شده و به منازل این عزیزان خسارت وارد شده است ،حضور ميداني دراين مناطق داشتيم و از نزديک مشكلات را بررسی كرديم .

معاون عمرانی استاندار با ییان اینکه همه ی دستگاه های خدمات رسان برای کمک به زلزله زدگان پای کار هستند،گفت: منازلي كه نياز به احداث دارند تخریب و بازسازی می شوند و تيم ارزيابي از طرف بنياد مسكن و هلال احمر جهت ارزیابی خسارات حضور داشته اند و خسارات وارد شده به کلیه منازل را ارزيابی می کنند.

حاجی زاده افزود:باتوجه به تاكيد استاندار توصيه هاي لازم درمورد رسيدگي به روستاها داده شد و با همت مسئولان و همکاری مردم عزیز هرچه سريع تر منازلی که نیاز به تخریب دارند بازسازي واحداث می شوند و منازلي كه نياز به تعمير دارند نیز تشكيل پرونده وكمک هاي بلاعوض وتسهيلات به مردم پرداخت شوند.

معاون عمرانی استاندار در بازدید از روستاها گفت: درخصوص زيرساخت هایی كه در روستاهای بازديدشده مشاهده شد، دو مورد جاده های روستايي مشكل داشتند كه با‌ هماهنگی هاي انجام شده در اولويت كاري جاده هاي استان قرارگرفتد و انشاالله همان اقداماتي كه براي سایر مناطق زلزله زده انجام گرفته برای بخش پاتاوه هم در نظر گرفته شده است .

وی در پایان گفت: در هر نقطه ای که زلزله خسارات وارد کرده باشد پيگير مشکلات و نیازهای مردم عزیز هستيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار