امام جمعه مرودشت گفت: اختلاف نظر بین اداره‌های صمت و جهاد کشاورزی‌ مرودشت، موجب افزایش برخی از کالاهای اساسی و فشار بر مردم این شهرستان شده است.
کد خبر: ۹۴۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 27 February 2021

تاببناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام آقائی در خطبه های این هفته خودضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی، فرا رسیدن رحلت اسوه صبر و استقامت و بصیرت، عقیله بنی هاشم، حضرت زینب (س) را تسلیت گفت.

وی بیان کرد: در دیدار اخیر مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان رهبری، معظم به به نکات قابل توجهی از جمله موضوع وعده برگشت به برجام در صورت لغو کامل همه تحریم های ظالمانه وکاهش تعهدات جمهوری اسلامی در برابر بدعهدی های آمریکا باصلابت کامل و دعوت دولت و مجلس به وحدت اشاره کردند.

آقائی در ادامه به یکی از موانع سد راه واحدهای تولیدی در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: یک سری موانع ایجادشده در برخی اداره های دولتی در سطح شهرستان باعث به وجود آمدن موانع تولید شده است.

خطیب جمعه مرودشت تصریح کرد: در تمام جلسات مربوط به رونق و رفع موانع تولید و کمک به راه اندازی مجدد مراکز تولیدی فقط مدیران اداره ها دعوت می شوند و این در حالی است که باید ضمن آموزش و تربیت کارشناسان با تجربه و متخصص در عرصه تولید ، در جلسات رونق تولید وکمک به رفع موانع از این کارشناسان دعوت به عمل آورده و از نظرات تخصصی و کارشناسانه آنان نهایت استفاده را به کار گرفت و متقابلا رفتار کارشناسان مورد ارزیابی و نظارت دقیق قرار گیرد.

امام جمعه مرودشت به ظرفیت عظیم گردشگری در شهرستان مرودشت اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه ایام عید نوروز را در پیش رو داریم و از سوی دیگر شرایط ناشی از بیماری کرونا در جذب گردشگر شکننده می باشد، نسبت به معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان به صورت آنلاین برای مهمانانی که قصد سفر به استان فارس واین شهرستان را دارند، اقدامات شایسته صورت گیرد.

او در ادامه به اطلاعیه وزرات نیرو در خصوص موضوع نزولات جوی در سطح استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و افزود: با توجه به بارش کم نزولات جوی با شرایط فعلی قطعا در سال آینده با مشکل کم آبی مواجهه خواهیم شد و همین منظور از مردم تقاضا داریم که نسبت به رعایت الگوی مصرف وصرفه جویی بهینه در این مورد اقدام نمایند.

خطیب جمعه مرودشت افزود: در برخی حوزه ها نظیر نهادهای دامی و توزیع آن اختلاف های بین جهاد کشاورزی و اداره صمت وجود دارد که باعث می شود برخی اجناس ، افزایش قیمت تا مرز 50 درصد داشته باشند که این زیبنده نظام واین مردم نمی باشد پس از متولیان این حوزه تقاضا داریم که نسبت به نظارت بیشتر بر بازار و قیمت های اقلام، زمینه تلاطم وسختی های معیشتی مردم را برچینند.

آقائی در ادامه به فرآیند ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا که هم زمان با انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده می باشد اشاره نمود و افزود: علی رغم اینکه نگاه مردم نسبت به شوراهای اسلامی بر اساس اخبارهای که از گوشه و کنار مبنی بر برخی سوءاستفاده ها به دست می آید، خیلی مثبت نمی باشد پس وظیفه خود می دانم که دعوت کنم از همه کسانی که دغدغه خدمت به مردم وشهر را دارند در این زمینه ورود نمایند و با ثبت نام خود علاوه بر شور هیجان دادن به این عرصه، زمینه مشارکت مردم در انتخابات که بالاترین جذابیت برای نظام هست را رقم بزنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار