زندیه از طراحی و ساخت ۱۲۰ المان گل نوروزی برای نوروز ۱۴۰۰ در شیراز خبر داد و گفت: این المان ها به مرور وارد شهر می شوند.
کد خبر: ۹۴۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 27 February 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمدرضا زندیه»، امروز (شنبه 9 اسفند) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سامانه ای برای طرح «سبزینه» و اهدای نهال به شهروندان برای کاشت راه اندازی شده است، گفت: تاکنون ۱۳۸ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز با اشاره به اینکه این سامانه به آدرس landscape.shiraz.ir در اختیار علاقمندان است، تاکید کرد: زمان ثبت نام برای تحویل نهال به پایان رسیده است و در مراحل بعدی از طریق همین سامانه زمان ثبت نام جدید اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه اگر به هر نفر سه نهال اهدا شود بیش از صد هزار نهال کاشته خواهد شد، اظهار کرد: این علاوه بر کاشت توسط سازمان انجام شده و تحویل نهال ها از ۱۵ اسفند اجرایی می شود.

زندیه با یادآوری این مطلب که به دلیل بیماری کرونا همکاران سازمان با مراجعه به منازل درخواست کنندگان کاشت را انجام می دهند، یادآور شد: این نهال ها باید حتما در سطح شهر کاشته شود و فقط مختص شهروندان شیرازی است و تمام درختان سطح شهر به مرور زمان پلاک کوبی خواهند شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز با تاکید بر اینکه تمام بلوارها و خیابان ها و میادین بازسازی شده و ۳۵۰ هزار گلدان «شب بو»، «میمون» و «اطلسی» خریداری شده است، اظهار کرد: این گلدان ها در حال کاشت هستند و این رقم به غیر از بهسازی آبان ماه جاری است که ۴۰۰ هزار درخت خریداری و کاشته شد.

زندیه از طراحی و ساخت 120 المان گل نوروزی برای نوروز 1400 خبر داد و گفت: این المان ها به مرور وارد شهر می شوند.

وی با اشاره به اینکه میدان «امام حسین (ع)» در حال حاضر به علت کمبود زمان فعلا گل‌ کاری خواهد شد، تاکید کرد: ساخت آب نمای بلوار «دانشجو» تحویل شهرداری منطقه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار