استاندار قزوین:
استاندار قزوین مطرح کرد: بنا به نیاز شرکت‌های خودروسازی آمادگی تبدیل قزوین به پایگاه قطعه سازی صنعت خودرو را داریم.
کد خبر: ۹۴۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 27 February 2021

 

هدایت‌الله جمالی‌پور در مراسم افتتاح خط تولید انبوه نخستین گیربکس ۶ سرعته با طراحی داخلی ظهر شنبه در قزوین اظهار کرد: شرایط ویژه تحریم و کرونا مصداق بارز شرایط جنگ‌تحملی است و جهادگران ما امروز در حوزه جهش تولید فعالیت می‌کنند و ما برای حمایت از این جهادگران ستاد پشتیبانی در جنگ هستیم.

استاندار قزوین اذعان کرد: استان قزوین با توجه به قرار گرفتن در چهار راه ارتباطی ۱۱ استان و شرایط خوب اقتصادی در حوزه‌های گردشگری، صنعت و کشاورزی در سطح کشور جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: اولین شهر صنعتی کشور در استان قزوین راه‌اندازی شده و هم‌اکنون ۳ هزار و ۵۵۰ واحد صنعتی در استان قزوین مشغول فعالیت هستند که این آمار به صراحت نشان می‌دهد استان قزوین در بحث اقتصاد چقدر حائز اهمیت است.

این مسئول ابراز کرد: با توجه به اینکه ما خود را خدمت‌گذار مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه در بخش صنعت و اقتصاد می‌دانیم اعلام می‌کنیم حمایت‌های لازم را در خصوص احداث یک پایگاه قطعه‌سازی بنا به نیاز ایران خودرو را انجام می‌دهیم.

وی گفت: کارخانه تولید گیربکس ۶ سرعته که بیشتر ارکان این تولیدات داخلی است نشان می‌دهد که مرکز پژوهشی با در برگیری نخبگان جوان چقدر می‌تواند برای استان و کشور حائز اهمیت باشد.

جمالی‌پور تصریح کرد: تلاش ما در استان این بود که بتوانیم حواشی موجود را کنار گذاشته و با اتحادی و انسجام تمام عوامل اجرایی در استان بتوانیم مؤثر باشیم.

وی گفت: با توجه به اینکه حیات بانک‌ها در گرو رونق تولید است ما از ظرفیت‌ها بانک‌ها بویژه بانک مرکزی برای تأمین ارز بهره بردیم.

این مسئول در پایان بیان کرد: وضعیت فعلی خودرو در ایران حاصل زحمات و تلاش‌های جوانان ماست و ما موفقیت‌هایی را که تاکنون با توجه به شرایط تحریم کسب کرده‌ایم مدیون و قدردان جوانان هستیم.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار