معاون استاندار بوشهر؛
تابناک- معاون توسعه منابع انسانی استان بوشهر با بیان اینکه نمازخانه‌های جاده ای وضعیت مناسبی ندارند، گفت: تذکر جدی به صاحبان مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی در استان بوشهر داده شود.
کد خبر: ۹۴۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱ 27 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، حسن ابراهیمی در نشست مشترک شورای اقامه نماز و دستگاه‌‌های متولی نمازخانه‌های بین‌راهی استان بوشهر، نگه‌داری مناسب این مکان‌ها را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به اهمیت رعایت مسائل بهداشتی در اماکن عمومی به‌ویژه نمازخانه‌ها اظهار داشت: ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر باید برای پاکیزگی نمازخانه‌ها مرتبط به مجموعه خود برنامه‌ریزی کنند و تذکرات لازم به متولیان داده شود.

وی، با تاکید بر استفاده از ظرفیت دهیاری‌ها برای بهبود وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی در استان بوشهر گفت: استفاده از ظرفیت دهیاری‌ها، متولیان بقاع متبرکه برای بهبود شرایط نگه‌داری نمازخانه‌ها و سرویس‌دهی مناسب به مسافران یکی از راه‌ حل‌های موجود برای کیفیت بخشی به نمازخانه‌ها است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر تاکید کرد: مکان‌های تمیز و خدمات مناسب بین‌راهی بیانگر شان و شخصیت مردم میهمان‌نواز استان بوشهر است که باید به این مهم توجه ویژه شود.

ابراهیمی به وجود 50 نمازخانه بین‌راهی زیر مجموعه میراث فرهنگی استان بوشهر اشاره کرد و افزود: این نمازخانه‌ها وضعیت مناسبی ندارند و سازمان‌های متولی باید برای بهبود شرایط برنامه‌ریزی کنند.

وی، از مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر خواست تا با تذکر جدی به صاحبان مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی در زمینه بهداشت، سرویس‌‌های بهداشتی، وضوخانه‌ها، نمازخانه‌ها شرایط مطلوب را برای اقامه نماز در مسیرها فراهم کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار