شهسوار ضمن تشکر از مردم شهرستان نی‌ریز اظهار داشت: «مردم عزیز می‌توانند طبق معمول گذشته تمامی تخلفات را از طریق سامانه سجام به آدرس sajam.scpd.ir به این معاونت‌ گزارش‌ دهند تا در اسرع وقت پیگیری و اقدامات لازم صورت گیرد.
کد خبر: ۹۴۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 28 February 2021

تابناک فارس به نقل از هورگان: به گفته دادستان شهرستان نی‌ریز، با توجه به انتشار ویروس جهش‌یافته انگلیسی در کشور و حتی در چند شهرستان استان فارس و با توجه به گزارشات مردمی مبنی بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بعضی از ادارات، اصناف و بازاریان در نی‌ریز، با کسانی که بخواهند سلامتی مردم را به خطر بیندازند برخورد خواهد شد.

اکبر شهسوار افزود: «در این رابطه گشت مشترکی با سرپرستی این دادستانی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و پلیس اماکن راه‌اندازی شده که از امروز نهم اسفندماه به صورت منظم تمامی ادارات و اصناف را زیر نظر دارد.

وی هدف از راه‌اندازی این گشت را بر‌خورد با اصنافی دانست که با رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی، سلامت مردم را به خطر می‌اندازند.

شهسوار گفت: «البته با مواردی مانند گران‌فروشی و یا احتکار نیز برخورد خواهد شد.»

وی ضمن تشکر از مردم شهرستان نی‌ریز اظهار داشت: «مردم عزیز می‌توانند طبق معمول گذشته تمامی تخلفات را از طریق سامانه سجام به آدرس sajam.scpd.ir به این معاونت‌ گزارش‌ دهند تا در اسرع وقت پیگیری و اقدامات لازم صورت گیرد.

اکبر شهسوار در پایان در رابطه با سامانه سجام افزود: «این سامانه به طور کلی محرمانه است و امکان ثبت انواع گزارشات را دارد. افرادی که مایل باشند می‌توانند از طریق سامانه سجام به آدرس sajam.scpd.ir ثبت‌نام نموده و عضو دیده‌بانان شهرستان شوند. برای اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن 3-53839002 داخلی 225 معاونت پیشگیری و داخلی 214 واحد مشاوره تماس حاصل فرمایید.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار