معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران،
مقابله جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها، افزود: در بازنگری طرح هادی باید آسیب‌ها، مزایا و معایب تعیین کاربری‌ها به درستی بررسی شود.
کد خبر: ۹۴۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ 28 February 2021

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، گفت: در بازنگری طرح هادی باید آسیب‌ها، مزایا و معایب تعیین کاربری‌ها به درستی بررسی شود. ‎

مهدی رازجویان در جلسه پیگیری اجرای طرح هادی روستای کفشگرکلا جویبار، افزود: اجرا و بازنگری صحیح طرح هادی، سبب توسعه روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر می‌شود.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر ، توجه دولت به روستاها سبب افزایش اشتغال و مهاجرت معکوس در روستاهای استان مازندران شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد: جهت اجرای طرح هادی باید جلب رضایت عمومی مردم، توسعه روستا و رعایت مسائل زیست‌ محیطی در نظر گرفته شود.

رازجویان با تاکید بر مقابله جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها، افزود: در بازنگری طرح هادی باید آسیب‌ها، مزایا و معایب تعیین کاربری‌ها به درستی بررسی شود.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: ساماندهی و اصلاح بافت موجود روستاها، استفاده بهینه از اراضی و تأمین نیازمندی‌های عمومی روستاها از جمله مزایای طرح هادی به شمار می‌رود.

رازجویان تاکید کرد: حفظ بافت تاریخی و میراثی در روستاهای مقصد گردشگری در اولویت بازنگری طرح هادی در این روستاها قرار داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار