صبح امروز نخستین مرحله واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ باحضور رئیس شبکه بهداشت، فرماندار لامرد و جمعی از کادر درمان در بیمارستان حاج محمود حاج حیدر لامرد آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ 28 February 2021

تابناک فارس به نقل از ایلنا: محمد احمدی رئیس شبکه بهداشت و درمان لامرد با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: ۵۰ دوز واکسن روسی کرونا به شبکه بهداشت و درمان لامرد اختصاص پیدا کرد که صبح امروز واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ را در بیمارستان حاج محمود حاج حیدر لامرد آغاز کردیم.

وی افزود: براساس برنامه وزارت بهداشت، این واکسن در مرحله نخست به کارکنان بخش‌ مراقبت‌ ویژه بیمارستان‌ لامرد به عنوان مدافعان اصلی خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا تزریق شد و در مراحل بعدی براساس اولویت بندی، سایر کارکنان بخش بهداشت و درمان و گروه‌های آسیب پذیر واکسینه می‌شوند.

احمدی با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر علی کشتکار شهید مدافع سلامت لامرد و با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی مدافعان سلامت این شهرستان در دوران شیوع کرونا، گفت: این مهم باید مدنظر باشد که آغاز واکسیناسیون کرونا، به معنی پایان کرونا نیست و برای کنترل چرخه انتقال ویروس باید پروتکلهای بهداشتی رعایت شود و هشدارها و اطلاعیه‌های ستاد کرونا را جدی بگیریم.

برچسب ها: واکسن ، کرونا ، لامرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار