معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) از برگزاری ویژه‌برنامه‌های ۱۷ رجب سالروز بزرگداشت شهادت سیدالسادات الاعاظم، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 28 February 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام سلامی در تشریح این برنامه ها گفت: یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ در شب بزرگداشت شهادت، مداح روشن دل حاج محمد شریف زاده بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) در رثای شهادت امین ولایت مرثیه سرایی می کند.

وی ادامه داد: دوشنبه ۱۱ اسفند در ظهر شهادت، برادر مهدی کریم پور بعد از نماز ظهر و عصر مرثیه سرایی می کند، بعد از نماز مغرب و عشاء نیز حجت الاسلام و المسلمین حسین مومنی پیرامون فضایل و مناقب حضرت احمدبن موسی(ع) به ایراد سخن می پردازد و حاج سید مهدی میرداماد در سوگ شهادت این امامزاده واجب التکریم، مرثیه سرایی خواهد کرد.

وی افزود: پخش ویژه برنامه رادیو حرم در صبح و بعد از ظهر، حزب خوانی کلام الله مجید در مرکز دارالقرآن از ساعت ۹ تا ۱۷ و برگزاری نشست تخصصی مداحان برجسته استان فارس با همکاری کانون مداحان و بسیج مداحان استان فارس و با حضور حجت الاسلام و المسلمین مومنی از دیگر برنامه های این روز است.

حجت الاسلام سلامی در ادامه به عزاداری خدام حرم مطهر در عصر شهادت اشاره کرد و گفت: دوشنبه از ساعت ۱۶:۳۰، خادمان این بارگاه منور در مراسمی معنوی با مداحی حاج سعید خائف پناه در رثای شهادت سیدالسادات الاعاظم، مرثیه سرایی می کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر، در پایان به برنامه های تدارک دیده شده برای کودکان اشاره کرد و گفت: دوشنبه ساعت ۹ صبح ویژه برنامه سخنرانی و مداحی در رواق دارالذکر و در عصر همین روز از ساعت ۱۶ برنامه نقاشی با موضوع حضرت شاهچراغ(ع) در صحن مطهر، برای این عزیزان اجرا خواهد شد.

برچسب ها: شهادت ، شاهچراغ ، برنامه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار