به همت شهروندان:
تابناک-فرماندار بندرعباس در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا ضمن تشکر از مردم شهرستان گفت: به همت شهروندان گرامی، بندرعباس همچنان شهرستان برتر کشور در رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 28 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان به ریاست عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن تشکر از تلاش های کادر بهداشت و درمان اظهار داشت: از مردم شریف شهرستان بندرعباس، مجموعه های آرامستان ، رستورانها، داروخانه ها ، فرودگاه ، پایانه های مسافری درون شهری و برون شهری ، نانوایی ها ، هتل ها و مراکز اقامتی ، مساجد و اماکن متبرکه ، مطب ها ، مدارس و وسائط نقلیه برای رعایت بالای ۹۲ درصد پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک کمال تشکر و قدردانی را دارم و انتظار می رود همچنان این رعایت ها ادامه داشته باشد.

وی در ادامه افزود: مدارس ، رستوران ها و مساجد نیز بالای ۹۵ درصد رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک را داشتند که از آنها نیز قدردانی می شود.

این مقام مسئول بیان داشت: به منظور کاهش بار ترافیکی بازار و تخلیه سریع بازار ، شهرداری با همکاری پلیس راهور، اتوبوس و تاکسی عمومی را در مسیرهای مورد نظر قرار داده تا از ترافیک شهری کاسته شود.

وی گفت: اکیپ های بازرسی از گروههای جهادی ، مردمی و بسیج اصناف در سطح بازار ، سواحل ، پارک ها ، بوستانها و دستفروشان هشدارهای لازم را جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک به افراد بدهند تا همچنان بتوانیم بعنوان شهرستان برتر در رعایت پروتکل های بهداشتی این جایگاه را حفظ کنیم.

کناری عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا لازم است برنامه های خود را متناسب با زیست بوم جدید کرونایی به شکل متفاوت نسبت به سالهای قبل انجام دهیم تا بتوانیم سلامت جامعه را حفظ و فعالیت های اقتصادی را تداوم بخشیم.

فرماندار بندرعباس تصریح کرد: با کمک و همراهی بازاریان می شود بازار را فعال نگه داشت و مردم شریف نیز خریدهای خود را به ساعات قبل از ظهر منتقل کنند تا با ازدحام جمعیت و خطر ابتلا به ویروس مواجه نشویم.

نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار داشت: هلال احمر بایستی در سواحل و بوستانها هشدارهای صوتی را مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم تجمع در این محل ها به شهروندان بدهد تا مردم ضمن رعایت نکات بهداشتی هر چه سریعتر به منازل خود بازگردند.

وی همچنین تاکید کرد: دریابانی نیز موظف است با شناور هایی که بصورت غیر مجاز اقدام به جابجایی مسافر به جزایر می کنند برخورد نموده و شناور متخلف را توقیف نماید.

عزیزاله کناری در پایان بیان داشت: شهروندان در صورت مشاهده برگزاری مراسم عروسی با تعداد بیش از حد مجاز و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بایستی فورا این مورد را به پلیس ۱۱۰ و بسیج اطلاع داده تا مراسم متوقف و با برگزارکنندگان آن برخورد جدی صورت گیرد.
انتهای پیام /ز512

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار