تیم شهدای قشقایی در ایستگاه ۱۶ لیگ دسته یک فوتبال، پذیرای چوکا تالش است.
کد خبر: ۹۴۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ 28 February 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در هفته شانزدهم مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم شهدای قشقایی شیراز ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه روز سه شنبه ۱۲ اسفندماه به میزبانی ورزشگاه پارس شیراز به مصاف چوکا تالش می‌رود.

نوید عبداللهی مدیر رسانه‌ای و روابط عمومی تیم شهدای قشقایی شیراز گفت: بازیکنان قشقایی چه از نظر روحی و بدنی در شرایط خوبی قرار دارند و بازیکن مصدوم و محرومی برای دیدار با چوکا نداریم و کادرفنی و تمامی بازیکنان هم پیمان شدند با پیروزی در هفته ۱۶، چهارمین برد پیاپی خود را جشن بگیرند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه چوکا در نیمه پایینی جدول حضور دارد قطعا این دیدار حساسیت‌های خاص خود را دارد، چون حریف برای کسب امتیاز و بهتر کردن جایگاه خود مقابل قشقایی قرار می‌گیرد و همین موضوع عاملی است تا شاهد دیدار نزدیکی باشیم.

عبداللهی افزود: تیم شهدای قشقایی در چند مسابقه گذشته به هماهنگی بهتری رسیده و از نظر فنی پیشرفت بهتری داشته و داریوش هرمزی سرمربی تیم با توجه به جدایی تعداد زیادی از بازیکنان در ابتدای فصل و اضافه شدن نفرات جایگزین و نبود بازی تدارکاتی مناسب، فرصتی برای هماهنگی بازیکنان جدید پیدا نکرد که همین مسئله در نتایج بازی‌های هفته‌های اول تاثیرگذار بود.

مدیر رسانه‌ای و روابط عمومی شهدای قشقایی گفت: موضوعی که از ابتدای این فصل از لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور به همه تیم‌ها بویژه شهدای قشقایی لطمه زیادی وارد کرد، نبود تماشاگران در ورزشگاه‌ها بخاطر شیوع ویروس کرونا در کشور بود منتها تیم‌های پرطرفداری مثل قشقایی که در همه شهر‌ها تماشاگران پرشور زیادی دارند کمبود این مسئله را به خوبی احساس کردند که امیدواریم با اتخاذ تدابیری که ستاد مبارزه با کرونا در دستور کار دارد به زودی از شر این ویروس خلاصی یابیم و یا با حضور حتی اندک تماشاگران با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، تیم‌ها از وجود یار دوازدهم خود بهره‌مند شوند.

تا پایان هفته ۱۵ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم شهدای قشقایی شیراز با ۱۷ امتیاز در مکان سیزدهم قرار گرفته و چوکا تالش با ۱۴ امتیاز در رده ۱۶ جای دارد.

در هفته ۱۵ این مسابقات قشقایی شیراز دست به کار بزرگی زد و با نتیجه پرگل ۳-یک میزبانش بادران تهران را مغلوب کرد و چوکا تالش مقابل میهمانش پارس جنوبی جم به نتیجه تساوی یک-یک رضایت داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار