در بازدید بانوان مدیرکل استان هرمزگان از شهرستان بندرخمیر؛
تابناک-در بازدید بانوان مدیرکل استان هرمزگان از شهرستان بندرخمیر؛ مسائل فرهنگی و اجتماعی بندرخمیر بررسی و رفع مشکلات بانوان این شهرستان پیگیری شد.
کد خبر: ۹۴۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳ 28 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، بانوان مدیرکل در استان هرمزگان شامل مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان به همراه سرکار خانم دکتر حیدری، به دستور دکتر همتی استاندار هرمزگان به منظور بررسی مسائل و پیگیری رفع مشکلات بانوان شهرستان بندرخمیر در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، ورزشی و اشتغال، از این شهرستان بازدید کردند.

فاطمه رکن الدینی سخنگو و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان در خصوص این بازدید، عنوان کرد: در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بندرخمیر، بر لزوم اختصاص مکان مناسب به این مرکز، تاکید و پیگیری شد.

وی ادامه داد: همچنین در این بازدید، احداث دفاتر ادارات و دستگاه‌های مختلف از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فنی و حرفه‌ای، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و کانون بانوان در شهرستان بندرخمیر مورد پیگیری قرار گرفت و از زمین در نظر گرفته شده در این راستا بازدید به عمل آمد.

سخنگوی استانداری هرمزگان افزود: بازدید از سالن ورزشی اختصاصی بانوان دیگر برنامه بود که بر لزوم تعمیرات و بهسازی این سالن تاکید شد.

رکن الدینی خاطرنشان کرد: پس از این بازدیدها، در نشست با فرماندار شهرستان بندرخمیر، مسائل فرهنگی و اجتماعی به ویژه در حوزه بانوان این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و موارد مطرح شده در بازدیدها جمع بندی و مصوب شد.

وی گفت: از جمله مصوبات مهم که در راستای تاکیدات استاندار هرمزگان صورت گرفت، این بود که تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی و شرکت‌های استان هرمزگان برای حمایت از محصولات تولیدی در استان به ویژه بازار محصولات صنایع دستی بانوان هرمزگان از جمله در شهرستان بندرخمیر، هدایای خود به ویژه برای ایام نوروز را از طریق خرید این محصولات تهیه کنند و نباید از خارج استان خریدی انجام دهند.
همچنین در این جلسه آخرین اقدامات انجام شده و اجرای دستورات استاندار در خصوص بانوی تعمیرکار خمیری مورد بررسی قرار گرفت.


گفتنی است به دستور استاندار بیش از ۵۰میلیون تومان کمک هزینه احداث تعمیرگاه به وی پرداخت شده است.

انتهای پیام/ز۵۱۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار