سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان عنوان کرد:
تابناک-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه هفته هرمزگان برگزار می شود، تاکید کرد: کلیه دستگاه های مرتبط و شهرداری ها با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان متولی برگزاری هفته هرمزگان نهایت همکاری را برای برگزاری این هفته برای شناساندن ظرفیت های استان بعمل آورند.
کد خبر: ۹۴۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ 28 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ علی رئوفی در جلسه هماهنگی برگزاری هفته هرمزگان با اشاره به اهمیت این هفته، عنوان کرد: هفته هرمزگان فرصتی است برای شناساندن هویت استان و مردم سخت کوش آن است.

وی در همین خصوص گفت: برای شناساندن هویت هرمزگان ابتدا باید اخلاق، رفتار و منش مردم نجیب و ساده زیست هرمزگان شناسانده و معرفی شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: معرفی شهدا، ایثارگران دوران انقلاب و دفاع مقدس، معرفی نخبگان و اندیشمندان حوزه دین، اخلاق، فرهنگ و سیاست به صورت ویژه در هفته هرمزگان دنبال شود. رئوفی تصریح کرد: معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های استان در حوزه های صنعتی، کشاورزی، تولیدی، بازرگانی، تجاری و خدماتی در هفته هرمزگان به خوبی در دستور کار قرار گیرد.

وی در همین خصوص گفت: هرمزگان سرزمینی خیرخیز است و در هفته هرمزگان خیرین استان در حوزه های آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، کمک های مومنانه و... به خوبی معرفی شوند. سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به ظرفیت های گردشگری و آموزشی استان، اظهار داشت: هرمزگان ظرفیت های گردشگری، سیاحتی و آموزشی خوبی دارد که ضروری است در هفته هرمزگان به خوبی معرفی شوند.

رئوفی خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دو سطح استانی و ملی اقدام به شناساندن ظرفیت های هرمزگان کند. وی گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا هفته هرمزگان با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی برگزار شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه های مرتبط و شهرداری ها با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان متولی برگزاری هفته هرمزگان نهایت همکاری را برای برگزاری این هفته برای شناساندن ظرفیت های استان بعمل آورند.

رئوفی تصریح کرد: روستاهای هرمزگان قابلیت ها و استعداد های بسیاری دارند که نیازمند معرفی و شناساندن هستند.

وی در پایان گفت: هفته هرمزگان در اوایل اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ در بندرعباس برگزار می شود.

انتهای پیام /515

برچسب ها: هفته ی هرمزگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار