فردین یاوری در گفتگو با تابناک:
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امسال بر خلاف سال های گذشته معلمان برتر بر اساس نوع فعالیت و خلاقیت آن ها در فضای آموزشی مجازی انتخاب خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 01 March 2021

فردین یاوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: موضوع جدیدی که به اولویت های پژوهشی استان اضافه کرده ایم ایجاد شیوه های جدید، خلاقانه و نوآورانه در بستر فضای مجازی است که با مراکز دانشگاهی، اساتید دانشگاه و افراد علاقه مند به ورود به این زمینه همکاری می کنیم.

وی افزود: در سال جاری انتخاب معلم برتر برخلاف سنوات گذشته است به این ترتیب که در سال های قبل ملاک ما امتیازات و دوره هایی بود که معلمان شرکت می‌کردند اما امسال بر اساس نوع تدریس و تدریس ویژه و خلاقانه در فضای مجازی است.

یاوری تصریح کرد: هر چه معلمان از ابتکارات، خلاقیت ها و روش‌های نوینی که در فضای مجازی و ویژه دانش‌آموزان هر رشته، جنس و منطقه خاصی که فعالیت دارند استفاده کنند، امتیازات بیشتر می شود.

وی در پایان تاکید کرد: عید سال ۱۴۰۰ با توجه به شعار در خانه بمانیم و جلوگیری از مسافرت ها و کنترل شیوع کرونا، استان کرمانشاه میزبان مهمانان نوروزی نخواهد بود است بنابراین ستاد های اسکان موقتی که همه ساله در مدارس ما دایر می شد را نخواهیم داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار