نماینده شیراز گفت: بنابراین این بار دولت باید در مقابل شیطنت های آمریکا در گربه رقصانی هایش در مجامع بین المللی ایستادگی کند و زمینه گستاخ تر شدن آنها را برای انجام اقدامات بعدی را فراهم نکنند.
کد خبر: ۹۴۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 01 March 2021
به گزارش تابناک فارس: جعفر قادری، با اشاره به تلاش آمریکا برای صدور قطعنامه ای در شورای حکام علیه ایران، گفت: اگر با مجامع بین المللی که تحت تاثیر آمریکایی ها قرار می گیرند برخورد نکنیم، سنگ روی سنگ بند نمی شود.
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از آنجایی که در گذشته در موارد مشابه کوتاه آمدیم و مجامع بین المللی از جمله شورای حکام بر خلاف وظیفه ذاتی خود عمل کرده و ایران را تحت فشارهای ظالمانه سیاسی و اقتصادی قرار داده اند، می خواهند این بار نیز به پشتوانه همان تجربه ها اقدام کنند.
 
رسانه های غربی خبر داده اند آمریکا در صدد است قطعنامه ای ضد ایرانی در نشست پیش روی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران صادر کند اما منابع خبری اعلام کرده اند در صورت صدور این قطعنامه، ایران توافق اخیر با گروسی را ملغی خواهد کرد.
 
گروسی در سفر هفته قبل به ایران با سازمان انرژی اتمی توافقی داشت مبنی بر اینکه آژانس به مدت سه ماه به اسناد دوربین های نصب شده در تاسیسات ایران دسترسی نخواهد داشت در صورتی که در این مدت تحریم ها لغو شود دسترسی بازرسان به این تصاویر فراهم می شود و درصورتی که این اتفاق نیافتد تصاویر برای همیشه حذف خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار