سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه ۶ بازیکن مصدوم و محروم داریم، گفت: ناگزیریم با ۱۵ بازیکن در رقابت‌های فوتبال دسته یک شرکت کنیم.
کد خبر: ۹۴۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 02 March 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: علی اصغر کلانتری،  افزود: چند بازیکن جدید برای تقویت تیم از جمله شهرام گودرزی که سابقه زیادی در لیگ برتر دارد به باشگاه پیشنهاد دادم تا در نیم فصل دوم رقابت‌ها به خدمت بگیریم.

وی اضافه کرد: در رقابت با تیم‌های متمول برای گرفتن بازیکنان خوب کارسختی داریم اما با این وجود باید تیم را تقویت کنیم زیرا در دور برگشت بازی‌ها به مراتب سخت‌تر خواهد شد.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز در مورد دیدار این هفته تیمش مقابل شهرداری شاهین بوشهر نیز بیان داشت: شاهین تیم ریشه‌ دار و خوبی است که در رده هشتم جدول جای دارد اما از این تیم شناخت داریم و با نقاط ضعف و قوت آنها آشنا هستیم.

کلانتری گفت: تیم شاهین ۲ بُرد پشت سر هم داشته است و از روحیه خوبی برخوردار هستند و با همه احترامی که برای این تیم قائل هستیم اما برای اینکه همچنان به عنوان مدعی در بالای جدول باقی بمانیم راهی به جز شکست شاهین بوشهر نداریم.

وی ادامه داد: ما در تمام بازی‌ها برای بُرد به میدان می‌رویم و فرقی هم ندارد که بازی در خانه حریف باشد.

دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و شاهین شهرداری بوشهر از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگدسته یک جام آزادگان سه شنبه (دوازدهم اسفند ماه ۹۹ ) به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود.

همچنین در این هفته تیم شهدای قشقایی شیراز در ورزشگاه پارس این شهر میزبان تیم چوکا تالش است که در رده شانزدهم جدول قرار دارد.

هم اینک در جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور پس از انجام ۱۵ بازی، تیم مس کرمان با ۲۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، شهرداری آستارا با ۲۷ امتیاز دوم است و تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، هوادار و بادران تهران هم با ۲۵ امتیاز به ترتیب در مکان سوم تا پنجم جدول ایستاده‌اند و تیم شهدای قشقایی شیراز با ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم جدول است.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

نود ارومیه و گل ریحان البرز هم با ۱۲ امتیاز در خطر سقوط هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار