مهاجم تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز اعتقاد دارد که این تیم امسال ظرفیت‌های لازم برای صعود به لیگ برتر فوتبال کشور را دارد و نیازمند کمی حمایت بیشتر است.
کد خبر: ۹۴۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ 02 March 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا:فرزان دانا یکی از مهاجمان گلزن لیگ یک، گفت: شخصا هیچ شکی ندارم که فجر شهید سپاسی امسال به لیگ برتر می رود، ولی باید کمی تقویت شویم.

او ادامه داد: همه بچه‌ها دست به دست هم داده اند تا به این موفقیت برسیم. شیراز به این بزرگی، جایش در لیگ برتر خیلی خالیست و باید امسال این کار را انجام دهیم.

این فوتبالیست خوش آتیه گفت: سردار بوعلی(فرمانده سپاه فجر فارس) و سرهنگ فلاح در کادر مدیریتی باشگاه، از هیچ تلاشی برای کمک به تیم دریغ نمی کنند. ما هم باید کاری کنیم که دل هوادارانمان را شاد کنیم.

دانا با اشاره به اینکه در این دوره از لیگ یک، تیم‌ها از حضور تماشاگران و هواداران در ورزشگاه محرومند، گفت: اینکه هواداران در ورزشگاه حضور فیزیکی ندارند قبول، اما دل آنها پیش ما و دل ما پیش آنان است و باید آنها را خوشحال کنیم.

این فوتبالیست جوان در پاسخ به این سئوال که آیا ۴ گل زده در ۱۵ بازی، برای یک مهاجم کم نیست؟ گفت: فوتبال همین است. بزرگترین مهاجمان هم از ۵ موقعیت گلزنی، شاید دوتا را به گل تبدیل کنند. اما من امسال به آقای گلی فکر می کنم و به چهار گل و پنج گل راضی نیستم.

مهاجم تیم فجر شهید سپاسی گفت: در بازی‌های گذشته در مجموع شاید سه موقعیت گلزنی را از دست داده ام که چیز عجیبی نیست. این را هم بگویم که به جز چهار گلی که زدم، در بقیه بازی ها پنالتی گرفتم، پاس گل دادم، خطایی که گرفتم که منجر به اخراج بازیکن حریف شده و در این پانزده هفته روی اکثر گل ها تاثیرگذار بوده ام.

به گزارش ایسنا، داریوش دانایی پدر فرزان دانا یکی از بازیکنان خوب فوتبال شیراز در دهه های پنجاه و شصت بوده و سال ها در ترکیب اصلی تیم برق شیراز به میدان رفته است، فرزان در خصوص تاثیر پدر در زندگی ورزشی‌اش گفت: پدرم نقش بسیار پر رنگی در زندگی ورزشی من داشته و می توانم بگویم تمام و کمال در فوتبالیست شدنم تاثیر داشته است.

او گفت: پدرم مشوق اصلی من بود و البته خودم هم علاقه و اراده خوبی در این زمینه داشتم. روز اولی که به باشگاه برق رفتم، پدرم به من گفت برو توی زمین و حقت را بگیر. خودش هم رفت و گوشه ای نشست. من از همان روز اول خوب کار کردم و خیلی زود به تیم منتخب راه یافتم و حالا که به اینجا رسیده ام، هر کاری از دستم برمی آید انجام می دهم تا محبت های پدرم را جبران کنم.

مهاجم ۲۲ ساله فجری‌ها گفت: آقای کلانتری(سرمربی فجر شهید سپاسی) امسال به من اعتماد کرد و میدان داد. امیدوارم توانسته باشم جواب اعتمادشان را بدهم و از این به بعد هم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم و پاسخ دادن به اعتماد مربیان و تلاش همبازیانم انجام می دهم.

به گزارش ایسنا، فرزان دانایی، با ۴ گل زده بهترین گلزن تیم فجر شهید سپاسی به شمار می‌رود و اکنون بین ۱۰ گلزن برتر لیگ یک تا پایان هفته پانزدهم قرار دارد،

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی که با ۲۵ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد، بعد از ظهر روز سه شنبه ۱۲ اسفندماه در بوشهر به مصاف شاهین این شهر می رود. شاهین با ۲۲ امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار