فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز از اعلام زمانبندی و روش‌های ثبت نام الکترونیک و حضوری انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸ 02 March 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: محمدرضا امیری از آغاز ثبت نام داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه خبر داد و افزود: داوطلبان فرصت دارند تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه جمعاً به مدت ۷ روز، جهت ثبت نام اقدام نمایند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز به ۴ روش پیش‌بینی شده برای ثبت نام اولیه اشاره و خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایلی بارگذاری شده در پرتال وزارت کشور و همچنین نسخه دسکتاپی (کامپیوتر) اقدام به ثبت نام نموده و پس از دریافت کد رهگیری، جهت تکمیل فرایند ثبت نام به فرمانداری مراجعه نمایند.

امیری افزود: داوطلبان همچنین می‌توانند ضمن مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، ثبت نام اولیه را انجام داده و با در دست داشتن کد رهگیری، مرحله ثبت نهایی را در محل فرمانداری شیراز تکمیل کنند.

فرماندار شیراز به امکان مراجعه حضوری داوطلبان به محل فرمانداری از ساعت ۸ الی ۱۸ هر روز و انجام کلیه فرآیندهای ثبت نام در محل فرمانداری به عنوان گزینه دیگر اشاره کرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز، ابراز امیدواری کرد با مراجعه تدریجی داوطلبان در طول مدت ۷ روز مهلت تعیین شده ثبت نام، شاهد عدم ازدحام جمعیت و رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در راستای حفظ سلامت مراجعین و ثبت نام کنندگان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار