مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین در مسیر شیراز – استانبول و بالعکس،بامداد چهارشنبه بیستم اسفند ۹۹ از مبدا ترکیه از سرگرفته خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲ 02 March 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: غلامرضا کریم‌آقائی، افزود: این شرکت هواپیمایی با استفاده از هواپیمای ایرباس ۳۲۰ نئو، پروازهای برنامه‌ای را با انجام سه پرواز در هفته در بامداد روزهای پنجشنبه، شنبه و یکشنبه با ساعت ورود یک و ۳۰ دقیقه بامداد و خروج ۲ و ۲۵ دقیقه بامداد آغاز خواهد کرد.
وی ادامه داد: به دنبال شیوع ویروس کرونا، پروازهای شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین از اسفند سال ۹۸ متوقف شد که مجددا با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی فعال خواهد شد.
بر اساس برنامه، پرواز شرکت هواپیمایی ترکیش ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه روزهای چهارشنبه، جمعه و شنبه به وقت استانبول از فرودگاه این شهر به مقصد شیراز پرواز خواهد کرد و ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد روزهای پنجشنبه، شنبه و یکشنبه (به وقت ایران) در فرودگاه شیراز به زمین خواهد نشست.
همچنین هواپیمای این شرکت ساعت ۲ و ۲۵ دقیقه بامداد روزهای پنجشنبه، شنبه و یکشنبه به وقت ایران فرودگاه شیراز را به مقصد استانبول ترک خواهد کرد و ساعت ۶ و پنج دقیقه صبح همان روز (به وقت استانبول) در فرودگاه استانبول به زمین خواهد نشست.



برچسب ها: کرونا ، پرواز ، شیراز ، استانبول
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار