نوار پیروزی‌های پی در پی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز با تساوی این تیم مقابل چوکا تالش، قطع شد.
کد خبر: ۹۴۵۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ 02 March 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: در این بازی که از هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور عصر سه‌شنبه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد، تیم میزبان در حالی که خوب بازی کرده بود با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل حریف شمالی خود متوقف شد.

تیم شهدای قشقایی شیراز برای کسب چهارمین بُرد پی در پی خود، بازی را هجومی آغاز کرد و تیم چوکا را تحت فشار قرار داد و فرصت‌های زیادی هم برای گلزنی ایجاد کرد که با عجله در زدن ضربات آخر و همچنین عملکرد خوب متین صفاییان دروازه‌بان چوکا از دست رفت.

در آن سوی میدان تیم میهمان که با قرار گرفتن در رده شانزدهم جدول رده بندی در خطر سقوط قرار دارد با یک بازی بسته و تجمع در یک سوم دفاعی خود و باز زدن توپ‌های بلند به دنبال ضد حمله بود و برخلاف جریان بازی هم به گل رسید.

دقیقه هفت، یک فرصت مناسب نصیب علی درخشان بازیکن چپ پای تیم قشقایی شد اما تعلل او باعث شد تا دفاع حریف اجازه ندهد دروازه‌اش باز شود.

در اوج حملات همراه با عجله بازیکنان تیم قشقایی که از چپ و راست به دنبال باز کردن دروازه میهمان بودند، در دقیقه ۲۰ بازیکنان قشقایی غافلگیر شدند و توپ به کنعان طاهر نژاد تنها مهاجم تیم چوکا تالش رسید و این بازیکن از راه دور با ضربه سنگین و در حالی که توپ جلو دروازه‌بان تیم قشقایی به زمین بر خورد کرده بود راهی دروازه تیم میزبان شد تا یک گل عجیب رقم بخورد.

شاگردان داریوش هرمزی سرمربی تیم شهدای قشقایی شیراز که انتظار دریافت چنین گلی نداشتند بی محابا به دروازه تیم چوکا حمله کردند و چندین فرصت خوب گلزنی فراهم کردند که راهی به چارچوب نیافت.

دقیقه ۴۵ بهترین فرصت گل مساوی برای تیم میزبان فراهم شد و مرتضی سنجانکی بازیکن گلزن تیم قشقایی با حرکتی خوب پس از جای گذاشتن ۲ بازیکن تیم چوکا با یک ضربه فنی توپ را راهی چارچوب تیم چوکا کرد که با واکنش عالی متین صفاییان توپ به کرنر رفت تا این دروازه‌بان، بهترین بازیکن تیمش در نیمه نخست باشد.

سرانجام با وجود برتری تیم قشقایی در داشتن توپ و میدان اما این میهمان بود که با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

در نیمه دوم باز هم تیم میزبان برای جبران گل خورده تهاجمی بازی کرد و در دقیقه ۵۶ هم ضربه خوب علی آزاد منش با اختلاف کمی از روی دروازه تیم میهمان به بیرون رفت و در دققیه ۶۱ هم امین هاشمی فرد با حرکت زیبا و با ضربه روی پا دروازه تیم چوکا را نشانه گرفت و این بار هم توپ با فاصله اندکی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۵ تیم میزبان همزبان دست به ۲ تعویض زد تا تیمش را هجومی ترکند و از این طریق به گل برسد و تیم چوکاه هم ۲ تویض انجام داد تا از گل زده‌اش محافظت کند.

چوکا و قشقایی ۱۰ نفره شدند

دقیقه ۷۰ سپهر شعبانی مدافع تیم چوکا در حالی که مهاجم تیم قشقایی او را جا گذاشته بود با خطا متوقف کرد و با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد تا کار تیمش را سخت کند.

اما مرتضی سنجانکی مهاجم تیم قشقایی در دقیقه ۹ ۷ با یک حرکت بچه گانه با بازیکن تیم میهمان برخورد کرد و داور بازی با کارت قرمز او را از بازی اخراج کرد تا هر ۲ تیم ۱۰ نفره شوند.

در ادامه بازی نیز تیم میزبان بازهم برای زدن گل مساوی دست به حمله زد و سرانجام در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده بازی، امین هاشمی فرد از روی نقطه پنالتی گل مساوی تیم قشقایی را به ثمر رساند و سرانجام این بازی با نتیجه یک بر یک پایان یافت.

تساوی تیم فجر سپاسی در بوشهر

همچنین در این هفته تیم فجر شهید سپاسی شیراز در بوشهر به مصاف تیم شاهین این شهر رفت و این بازی هم با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت تا شیرازی‌ها در هفته شانزدهم مساوی شوند.

در پایان این هفته در جدول رده بندی، تیم مس کرمان با ۲۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، شهرداری آستارا با ۲۸ امتیاز دوم شد، استقلال خوزستان و فجر شهید سپاسی شیراز هم با ۲۶ امتیاز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

تیم شهدای قشقایی شیراز هم با ۱۸ امتیاز در رده سیزدهم جدول ایستاد.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

گل ریحان البرز و نود ارومیه هم به ترتیب با ۱۳ و ۱۲ امتیاز در خطر سقوط قرار دارند.



برچسب ها: فوتبال ، قشقایی ، چوکا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار