حجت الاسلام ملک مکان گفت: جمعه ۱۵ اسفند در ۳۱ شهرستان و توابع آنها یعنی در ۶۴ شهر، نماز جمعه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی اقامه خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 04 March 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «حسین ملک مکان»،  از برپایی نماز پر شکوه جمعه در شهرستان های فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: نماز جمعه در روز 15 اسفند در 31 شهرستان استان فارس از جمله شیراز برگزار خواهد شد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس افزود: 31 شهرستان استان فارس طبق آخرین اعلام ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا در وضعیت آبی و زرد و پنج شهرستان استان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و ستاد ملی مبارزه با کرونا و انجام هماهنگی با وزارت کشور، جمعه 15 اسفند در 31 شهرستان و توابع آنها یعنی در 64 شهر، نماز جمعه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام ملک مکان اعلام کرد: اما در شهرستان های نارنجی که شامل پاسارگاد، خنج، گراش، لامرد، مهر و توابع این شهرستان ها و جمعا 12 شهر می شود توصیه شده که نماز جمعه برگزار نشود اما تصمیم گیری نهایی به عهده ائمه جمعه این شهرستان ها است.

برچسب ها: نماز جمعه ، کرونا ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار