به مناسبت هفته دفاع مقدس، پایگاه مقاومت بسیج شهید مصطفی رشیدپور شرکت ایده‌ پردازان صنعت فولاد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸ 23 September 2020

به گزارش خبرنگار روابط‌ عمومی، پایگاه مقاومت بسیج شهید مصطفی رشید‌پور با حضور حجت‌السلام سید امیر میرعلایی فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز، علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان، میثم شهنیانی مدیرعامل شرکت ایده پردازان صنعت فولاد، حمیدرضا توکلی زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی و جمعی از مسئولان و بسیجیان این مجموعه، دوم مهرماه ۱۳۹۹ در محل شرکت ایده‌پردازان صنعت فولاد افتتاح شد.
فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز رمز پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را توکل به خدا و روحیه جهادی دانست و افزود: در هشت سال دفاع مقدس، بیش از ۵۰ کشور دنیا بر علیه انقلاب نوپای ایران اسلامی تمام قد ایستاده بودند. از تامین سلاح و مهمات تا پشتیبانی مالی و لجستیکی به رژیم بعث کمک می‌شد. در روز ۳۱ شهریور صدام در حالی که سرمست از پیروزی پیش رو بود، خطاب به فرماندهان جنگی گفت: تا دقایقی دیگر کمر ایران را خواهد شکست و به خیال باطل خود می‌خواست در کمتر از چند روز تهران را فتح کند.
وی افزود: اما رمز پیروزی رزمندگان اسلام در این نبرد نابرابر اطاعت از ولایت و رهبری بود. آنجایی که بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمان آزادی خرمشهر را دادند، غیورمردان لحظه‌ای درنگ نکردند و در یورشی جانانه خونین‌ شهر را آزاد کردند. بعد از این بود که امام خمینی (ره) فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

حجت الاسلام سید امیر میرعلایی در ادامه گفت: رویای شیرین رژیم بعث هیچ‌ گاه رنگ واقعیت نگرفت. طاها یاسین رمضان از فرماندهان ارشد نظامی عراق به صراحت در خاطرات خود گفته بود: هدف‌مان از جنگ با ایران به دست آوردن چند وجب خاک نبود، بلکه می‌خواستیم انقلاب ایران را محو کنیم. اما همه دنیا شاهد ایستادگی و رشادت‌های دلاورمردان ایران اسلامی بود. جایی که هشت سال با دستان خالی اما قلبی مطمئن به فتح و پیروزی در برابر تجاوز رژیم بعث بود. امروز اگر می‌خواهیم در جنگ اقتصادی پیروز باشیم، باید عرصه را در اختیار مدیران جهادی بگذاریم. مدیرانی که هیچ چیز را برای خود نمی‌خواهند و هدفشان فقط خدمت است.
پیش از سخنان فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز، مدیرعامل فولاد خوزستان ضمن خوش آمدگویی و تبریک به مناسب هفته دفاع مقدس اظهار داشت: افتخار داریم در هفته دفاع مقدس با افتتاح پایگاه مقاومت بسیج، یکی دیگر از شرکت‌های تابعه فولاد خوزستان را به نام بسیج مزین کنیم.
علی محمدی گفت: یاد کردن از شهدا و بسیجیان جزو افتخارات این دوران است. هر کجا نام و یاد شهدا گرامی داشته شود، برکت به دنبال خواهد داشت. افتخار داریم که شرکت فولاد خوزستان، بیشترین شهدا را در میان شرکت‌ های فولادی و معدنی کشور تقدیم انقلاب کرده است.
وی افزود: بسیج و بسیجی خیر و برکت را به همراه دارد. بسیجیان فولاد خوزستان در سنگرهای مختلف تولید، پشتیبانی، امور فرهنگی و محرومیت‌ زدایی مشغول به خدمت هستند. هر کس به نظام و رهبری و ولایت‌ پذیری اعتقاد دارد، بسیجی است.

محمدی ارتقا رکوردهای تولید در شرکت فولاد خوزستان را مرهون روحیه بسیجی کارکنان این مجموعه دانست و افزود: در شرایطی که تحریم‌ های ظالمانه تشدید شد و از طرفی شیوع ویروس کرونا محدودیت‌ هایی با خود به همراه داشت، کارکنان مجموعه فولاد خوزستان با روحیه بسیجی و تلاش مخلصانه توانستند، در سالی که به نام "جهش تولید" مزین شده است، رکوردهای تولید روزانه، ماهانه و شش ماهه را ارتقا دهند. لذا در شرایط امروز، باید تلاش مضاعفی از خود نشان دهیم و با توکل به خدا و پیروی از منویات رهبری در جنگ اقتصادی پیروز شویم.
مدیرعامل فولاد خوزستان ادامه داد: فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در حوزه دفاعی و نظامی، ایران را به دژی مستحکم تبدیل کردند. با الگو گرفتن از آنان، می‌بایست در حوزه اقتصادی نیز نام ایران اسلامی را در میان کشورهای پیشرفته جای دهیم.

در آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید مصطفی رشیدپور شرکت ایده پردازان صنعت فولاد، حمیدرضا توکلی‌ زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی فولاد خوزستان ضمن تشکر از حضور صمیمانه‌ی خانواده شهید رشیدپور اظهار داشت: هدف از افتتاح این پایگاه گسترش چتر شجره طیبه بسیج است. بنا داریم شرایطی ایجاد کنیم که آحاد مختلف مجموعه فولاد خوزستان جذب بسیج شوند و مایه افتخار است، پایگاه مقاومت بسیج شرکت ایده‌ پردازان صنعت فولاد به نام سردار رشید اسلام، مصطفی رشیدپور مزین است.
وی افزود: انتظار داریم با حمایت مدیریت این شرکت، برنامه‌های متنوعی برای رسیدن به اهداف بسیج اجرا شود. از طرفی به سمتی حرکت کنیم که از نیروهای ارزشی و پیشکسوتان عرصه جبهه و جنگ که افتخار داریم در مجموعه فولاد خوزستان در کنارشان هستیم، استفاده مطلوب شود. به واقع این افراد سرمایه‌ های مجموعه به شمار می‌آیند.
مدیرعامل شرکت ایده پردازان صنعت فولاد در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: بسیج مجموعه‌ ای است که در آن پاک‌ ترین، فداکار ترین و آماده‌ به کارترین انسان‌ها در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن این کشور جمع شده اند.
وی افزود: با حمایت‌های مدیرعامل فولاد خوزستان، فصل جدیدی از خدمات فنی و اجرایی در پروژه های مهندسی شرکت ایده پردازان صنعت فولاد آغاز شده است. در حال حاضر این مجموعه یکی از شرکت‌ های توانمند در سطح استان می‌ باشد.
میثم شهنیانی تاکید داشت: با وجود توانمندی و فراوانی نیروی‌ کار جوان و انقلابی و با مدیریت جهادی، امیدواریم این پایگاه بسیج در عرصه‌ های اجتماعی و مورد نیاز فولاد خوزستان بتواند عملکرد قابل قبولی از خود را به نمایش بگذارد.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، در این مراسم با حضور حجت الاسلام سید امیر میرعلایی فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع)، علی محمدی مدیرعامل و جمعی از مسئولان شرکت فولاد خوزستان از خانواده شهید مصطفی رشیدپور تقدیر و حکم فرماندهی پایگاه بسیج شرکت ایده پردازان صنعت فولاد به میثم شهنیانی تنفیذ شد.
گفتنی است، در پایان مراسم نمازخانه شرکت ایده پردازان صنعت فولاد افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار