سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بر اساس آخرین آمار ۱۷ بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی در اصفهان شناسایی شده است، این بیماران در شهرهای اصفهان، خمینی‌شهر، فلاورجان و نجف آباد بوده‌اند.
کد خبر: ۹۴۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ 04 March 2021

آرش نجیمی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر تعداد بیماران تغییر محسوسی نداشته و میانگین بستری‌ها بین ۹۰ تا ۱۰۰ نفر است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو بیمارستان عیسی ابن مریم و خورشید ریفرال کرونا هستند، ابراز داشت: باید توجه داشت در دیگر بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌های تأمین اجتماعی نیز بخشی را برای بستری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده‌ایم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تعداد بیماران جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان به ثبات رسیده است.

وی با بیان اینکه بیماران مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی علائمی شبیه به کرونای ووهان دارند، گفت: تنها تفاوت این ویروس سرعت انتقال بیشتر و ابتلای افراد با سنین کمتر است.

نجیمی در ادامه با بیان اینکه نگران تغییر رنگ بندی شهرهای استان اصفهان و افزایش بیماران مبتلا به کرونا در استان اصفهان هستیم، ادامه داد: ضروری است که تردد از دیگر استان‌های کشور به اصفهان و به ویژه خوزستان، ایلام و استان‌های شمالی کنترل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار