تقی‌زاده گفت: البته ما از همینجا به آمریکا و دوستان او می‌گوییم، بدانید که پس از شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، شما نه تنها در عراق بلکه در کل منطقه روی آسایش را نخواهید دید و تا اخراج کامل شما، ما از پای نخواهیم نشست.
کد خبر: ۹۴۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱ 06 March 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: حجت‌الاسلام تقی‌زاده در خطبه های نماز جمعه کامفیروز، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ مبعث، گفت: مبعث شریف‌ترین روز در سرتاسر هستی است.

او ادامه داد: این روز از ابعاد و جهات گوناگون جای بررسی دارد. بعثت روزی است که در آن پیامبر اکرم با تبیین دقیق برنامه‌ی سعادت انسان‌ها، به آن‌ها قدرت انتخاب داد که مسیر فلاح یا شفاوت را برگزینند.

او با اشاره به اینکه مبعث از یک طرف روز ارائه‌ی هدف و برنامه و از طرف دیگر روز انتخاب مردم است، گفت: رفته‌رفته به یک مبعث در عرصه‌ی سیاست ِ چله‌ی دوم انقلاب اسلامی نزدیک می‌شویم.

امام جمعه کامفیروز گفت: نقطه‌ای که برای آینده‌ی کشورمان بسیار حساس است. باید همگی مراقب باشیم که با انتخاب مسیر صحیح، بعثتی در عرصه‌ی سیاست و اقتصاد کشور را رقم زده و با آفرینش حماسه‌ای دیگر، آینده و سعادت خود را تضمین کنیم.

تقی‌زاده در ادامه با اشاره به دستور مستقیم رییس‌جمهور آمریکا مبنی بر هدف قرار دادن برخی مواضع متعلق به نیروهای مقاومت در عراق، گفت: هفته‌ی گذشته با دستور بایدن ۷ نقطه از مناطقی که نیروهای حشدالشعبی در آن مستقر هستند مورد حمله‌ی جنگنده‌های آمریکایی و موشک‌های آنان قرار گرفت.

او اضافه کرد: آنان در کمال وقاحت به فرزندان سرزمین عراق در خاک خودشان بدون هیچ مجوزی از سوی دولت رسمی این کشور حمله کرده و به آنان آسیب می‌رسانند.

خطیب جمعه کامفیروز ادامه داد: البته در این حملات خوشبختانه آسیب انسانی مشاهده نشد و فقط یک نفر به شهادت رسید اما بحث اصلی این‌ست که آنان دائما در حال نقض حاکمیت یک کشور مستقل هستند، عملی که در حقوق بین‌الملل تخلف محسوب می‌شود.

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: آنان خودشان اجازه‌ی ارتکاب هرگونه تخلفی را دارند اما نوبت به سایرین از جمله ایران که می‌رسد از حقوق اولیه‌ی خود یعنی خرید دارو و غذا نیز محروم می‌شوند!

امام جمعه کامفیروز گفت: کسانی که امید به ایجاد اصلاحات از سوی بایدن داشتند، خوب نظاره‌گر باشند که او نیز جانشین سلف ناصالح خویش است.

تقی‌زاده گفت: البته ما از همینجا به آمریکا و دوستان او می‌گوییم، بدانید که پس از شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، شما نه تنها در عراق بلکه در کل منطقه روی آسایش را نخواهید دید و تا اخراج کامل شما، ما از پای نخواهیم نشست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار