شاگردان داریوش هرمزی در تیم قشقایی، در ایستگاه پایانی دور رفت با پارس جنوبی جم مسابقه می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ 06 March 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در هفته ۱۷ و پایانی دور رفت لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم شهدای قشقایی شیراز ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه یکشنبه ۱۷ اسفندماه میهمان پارس جنوبی جم خواهد بود.

شرایط جدول مسابقات به شکلی است که این دیدار برای هر ۲ تیم از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که تیم پارس جنوبی جم با ۲۲ امتیاز در مکان هشتم و شهدای قشقایی با ۱۸ امتیاز جایگاه ۱۳ را به خود اختصاص داده است.

نوید عبداللهی مدیر رسانه‌ای و روابط عمومی باشگاه شهدای قشقایی شیراز، گفت: تیم قشقایی برای بازی با پارس جنوبی جم تنها مرتضی سنجانکی را بدلیل محرومیت در اختیار ندارد و بازیکن مصدومی نیز نداریم و شرایط تیم خوب بوده و نقاط ضعف و قوت حریف این هفته به دقت توسط کادرفنی آنالیز شد و شهدای قشقایی شنبه ۱۶ اسفندماه راهی جم می‌شود.

او، بیان کرد: با توجه به بازی هفته ۱۶ با چوکا و موقعیت‌های متعدد گلزنی که قشقایی از دست داد سعی شد روی این موضوع هم بازیکنان بیشتر کار کنند تا در بازی با پارس جنوبی از این مسئله تیم متضرر نشود.

عبداللهی، تصریح کرد: هم چنین قرار شد در پایان دور رفت با نظر داریوش هرمزی سرمربی تیم بازیکنانی که می‌توانند به قشقایی کمک کنند جذب تیم شوند و مهمترین هدف باشگاه برای نیم فصل کسب جایگاهی مناسب در جدول است تا تیم شهدای قشقایی بتواند دور برگشت را پر قدرت‌تر آغاز کند.

در هفته ۱۶ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور شهدای قشقایی مقابل میهمانش چوکا تالش با تساوی یک-یک متوقف شد و پارس جنوبی جم با یک گل مغلوب ملوان بندرانزلی شد.

با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال احمد مرشدی و کمک هایش نجف پناهی و هارون چوپان زاده دیدار پارس جنوبی جم و شهدای قشقایی شیراز را قضاوت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار