مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از آمادگی کامل این منطقه برای سوخترسانی ایام تعطیلات ابتدای سال نو در استان خبرداد.
کد خبر: ۹۴۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ 06 March 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: امیر بنی کریمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، گفت: با هماهنگی های انجام شده انواع فرآورده‌های نفتی ذخیره سازی شد.

او، بیان کرد: با توجه به شرایط خاص کشور در مقابله و کنترل بیماری کرونا هماهنگی‌های لازم با مالکان مجاری عرضه سوخت مایع و سی ان جی برای رعایت هرچه بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی در این ایام انجام شده است.

بنی کریمی، تامین سوخت مورد نیاز مصرف کنندگان عمده به جز تعطیلات نوروز را از اولویت‌های شرکت مطرح و تصریح کرد: با تمهیدات انجام شده سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و حمل و نقل به موقع و بدون وقفه تامین و توزیع می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، تهیه لیست کشیک (واحد‌های منطقه، نواحی، جایگاه‌ها، شرکت‌های حمل و نقل)، ذخیره سازی مناسب انواع فرآورده‌های نفتی، هماهنگی با مبادی تامین در خصوص ارسال به موقع و بروز رسانی سیستم‌های فروش را از جمله اقدامات این شرکت به منظور سوخت رسانی در ایام تعطیلات برشمرد.

او، با اشاره به رتبه چهارم فارس در مصرف فرآورده‌های نفتی کشور ادامه داد: تمامی ۴۲۰ باب جایگاه سوخت مایع (بنزین، نفت و گاز) و سی ان جی استان فارس درحال حاضر فعال و در حال ارائه خدمات به مردم استان است که با اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده این روند در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز نیز ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار