رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فارس گفت: لیگ تندرستی طرح ملی فدراسیون ورزش‌های همگانی از چهارم بهمن تا ۱۵ اسفند ماه جاری برگزار شد و باعث افتخار است که در این لیگ، سه شهر از استان فارس در بین ۲۵ شهر فعال و برتر کشور قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۴۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 07 March 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: سیروس پاک فطرت با بیان این خبر افزود: لیگ تندرستی طرح ملی فدراسیون ورزش های همگانی از ۴ بهمن ماه آغاز شد و در ۱۵ اسفند ماه جاری به پایان رسید و باعث افتخار است که ۳ شهر از استان فارس در بین ۲۵ شهر فعال و برتر کشور قرار گرفتند.

وی ادامه داد: به همین منظور مقرر شد روسای هیئت ورزش‌های همگانی شهرهای شیراز، جهرم و زرقان که بیشترین مشارکت را در لیگ داشته اند، ۲۴ اسفند ماه جاری در تهران مورد تقدیر قرار می گیرند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فارس بیان کرد: لیگ تندرستی برای اولین بار در کشور بین ۳۱ استان برگزار گردید که استان فارس به تناسب جمعیت، در رتبه ۱۲ قرار را گرفت که در بین استان هایی با جمعیت ۴ میلیون به بالا رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار داشت: لیگ تندرستی ایران با هدف جلوگیری از کم تحرکی و انجام ورزش در خانه همه روزه در سایت اختصاصی لیگ تندرستی شامل چهار حرکت و ایستگاه ورزشی معرفی می گردید و علاقه مندان بعد از ثبت نام در سایت و انجام ۲۰ دقیقه ورزش و اعلام کد مخصوص همان روز به مدت ۴۰ ثانیه از خود تصویربرداری گرفته و در سایت بارگذاری می نمودند.

پاک فطرت افزود: در مجموع مشارکت علاقه‌مندان و برنامه ریزی مدیران ورزش و جوانان ، روسای هیات های ورزشی، مربیان و باشگاه داران باعث نشاط و شادابی و گریز از کم‌تحرکی در شرایط بحرانی کرونا شدند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان و معاونین ایشان ، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، رؤسای هیئت‌ همگانی، مسئولین کمیته های متناظر استانی و شهرستانی دبیر و نایب رئیس هیات همگانی استان و اعضای هیئت رئیسه، اظهار امیدواری کرد که این اقدام باعث پیشگیری از کم تحرکی در بین آحاد جامعه شده باشد.

وی ضمن تشکر ویژه از رؤسای هیئت ورزش‌های همگانی و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های سه شهر فعال از بین ۵۰۰ شهر کشور شهرهای شیراز ، جهرم ، زرقان از مدیران و روسای ادارات که حضور فعالی نداشتند، گلایه نمود و اعلام کرد: لیست این شهرستان‌ها به مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان ارسال خواهد شد.

پاک فطرت گفت: طی روزهای آتی، رتبه‌بندی ۳۶ شهرستان استان فارس اعلام خواهد شد و از شهرستان‌های فعال و کمیته‌های فعال تقدیر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار