معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان از ابتلای ۱۹ دانش آموز به ویروس کرونا طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 07 March 2021

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر وحید یگانه با اشاره به مصوبه ستاد کرونا استان در خصوص برگزاری غیر حضوری کلیه مقاطع و مدارس در استان فارس تصریح کرد: علی رغم تشریح متعدد شرایط بحرانی فعلی همچنین نارضایتی والدین، برخی از مقاطع در مدارس استان فارس همچنان اقدام به برگزاری کلاسهای حضوری نمودند که این مهم موجبات افزایش موارد ابتلا به کرونا در دانش آموزان را فراهم کرده است.

معاون بهداشت دانشکده اذعان داشت: بررسی ها در منطقه حاکی از آن است که طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۹ مورد مثبت کرونا بین دانش‌آموزان شناسایی شده که ۷ مورد مربوط به جویم و بلغان، بیرم و لاغران و خنج بوده و ۱۲ مورد دیگر مربوط به شهرستان اوز است.

وی افزود: حضور مردم و در موارد بسیاری، کودکان و نوجوانان در مراکز خرید و فروشگاه ها و بازار ها برای خرید عید، مزید بر علت شده و موارد ابتلا را در گروه سنی کودک و نوجوان، افزایش داده است.

دکتر یگانه در انتها گفت: شلوغی بازار و مراکز خرید موجب گردیده تا بازرسین بهداشت محیط و اتاق اصناف تشدید بازرسی ها را در دستور کار خود قرار داده و تدابیر قانونی شدیدتری در برخورد با متخلفین اتخاذ کنند.

برچسب ها: کرونا ، لار ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار