نماینده جهرم گفت: وابستگی ایران به غربی‌ها در دوران قبل از انقلاب ۱۰۰ درصدی بود و ما نه تنها در داخل مرز‌های کشورمان اختیار چندانی از خود نداشتیم، بلکه در جوامع بین‌المللی هیچ جایگاه و نقشی نداشتیم و سایر کشور‌ها از ایران به عنوان حیات خلوت آمریکا یاد می‌کردند.
کد خبر: ۹۴۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 07 March 2021
به گزارش تابناک فارس: محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف و به ویژه در حوزه دفاعی و موشکی، اظهار داشت: بنده به عنوان فردی که دوران قبل از انقلاب را به چشم دیده و با تمام وجود محرومیت‌ها را در تمام عرصه‌ها تجربه کرده، با صراحت می‎گویم که موفقیت و پیشرفت‎های ما در دوران پس از انقلاب به هیچ وجه قابل انکار نیست که نمونه بارز آن را امروز در صنعت دفاعی و توان موشکی مشاهده می‎کنیم.
 
این مقام مسوول در ادامه با اشاره به وابستگی دولتمردان پهلوی به غربی‌ها گفت: یکی از تلاش‎های حکومت طاغوت تحمیل فرهنگ ضدارزشی غرب به کشورمان بود؛ در واقع در دوران پهلوی فرهنگ غنی ایران، تحت تاثیر خواست و اراده بیگانگان بود. یکی از برکات انقلاب اسلامی احیای فرهنگ ایرانی اسلامی و پیوند آن به نهضت حسینی است.
 
او با اشاره به کمبود و محرومیت‌های گسترده در روستاها و شهرستان‌های کشور در دوران قبل از انقلاب تصریح کرد: در حالی که بسیاری از روستاها در دوران پهلوی فاقد امکانات اولیه و حتی از مسیرهای ارتباطی محروم بودند، امروز به برکت انقلاب و تلاش همه جانبه مسوولان همان امکانات و خدماتی که به شهرها ارائه می‌شود، در اختیار روستائیان نیز قرار می‌گیرد.
 
رضایی‌کوچی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی یکی از کشور‌های تاثیرگذار در تحولات منطقه به حساب می‌آید، گفت: کشوری که تحت سلطه بیگانگان بود امروز به برکت انقلاب اسلامی به کشوری مستقل و آزادی‎خواه تبدیل شده که نجات‌بخش کشور‌های اسلامی است.
 
برچسب ها: کوچی ، انقلاب ، امریکا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار