نماینده شیراز گفت: جریان صهیونیسم افراطی حامی روسای جمهور آمریکا است؛ لذا دلخوش کردن به تغییر در کاخ سفید خیال باطل بوده و نباید به تحولات در ایالات متحده چشم دوخته شود.
کد خبر: ۹۴۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹ 07 March 2021
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی به درخواست سناتورهای جمهو‌ریخواه آمریکا به وزیر امورخارجه این کشور برای تحریم تسلیحاتی ایران اشاره کرد و گفت: از همان ابتدا هم اعلام کرده بودیم که دو حزب حاکم بر آمریکا سیاست‌های یکسانی را در قبال ایران اسلامی دنبال می‌کنند و نباید این تصور ایجاد شود که در مقابله و مبارزه با اندیشه‌های ملت‌های آزاده تفاوت دارند.
 
نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: سردمداران ایالات متحده آمریکا مخالف ملت‌های آزاده و اندیشه‌های متعالی آنها هستند؛ چرا که به دنبال تامین منافع ملی خود بوده‌اند؛ ضمن اینکه احزاب موجود در آمریکا هم تصمیم‌گیرنده نیستند، زیرا جریان‌های صهیونیستی، در مورد اقدامات و سناریوهای شکل گرفته علیه جمهوری اسلامی و دیگر کشورهای مستقل تصمیم‌سازی می کنند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: روسای جمهور آمریکا نقش بازیگر را برای صهیونیست‌ها ایفا می‌کنند و در حقیقت این‌ها هیچ استقلالی در جهت رفتار، گفتار و سکنات خود ندارند؛ چرا که پشت پرده تصمیمات اتخاذ شده کاخ سفید اشخاص و جریانات دیگری هستند.
 
او تصریح کرد: قطعا؛ بایدن استراتژی دونالد ترامپ را دنبال خواهد کرد و در حال حاضر هم مشاهد شده که هیچ تغییری در رفتارش نسبت به جمهوری اسلامی ایران صورت نگرفته است و البته بعید هم بوده که آمریکایی‌ها در قبال ایران اسلامی تغییر رفتار داشته باشند.
 
نماینده شیراز گفت: سناتورهای آمریکایی باید بدانند که جمهوری اسلامی به پیشرفت‌های چشمگیر خود در حوزه صنایع دفاعی و موشکی ادامه خواهد داد و  همچنین همه توان خود را در راستای صلح و ثبات منطقه و جهان به کار خواهد گرفت؛ ضمن اینکه جهانیان متوجه هستند که ایران اسلامی تهدیدی برای هیچ کشوری نخواهد بود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار