رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی و دستگیری عامل هتاکی ونشر اکاذیب علیه یکی از سازمان‌های دولتی و برخی از مدیران آن سازمان در یکی از شهرستان‌های استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 08 March 2021

تاناک فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ حشمت سلیمانی،رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضایی به این پلیس با موضوع هتاکی و انتشار اکاذیب علیه مدیران سازمان دولتی یکی از شهرستان‌های استان فارس پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد و به دلیل حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم با ایجاد صفحاتی در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام اقدام به نشر اکاذیب و هتک حیثیت و مزاحمت برای شاکیان شده بود که با تلاش مأموران سایبری فرد انتشار دهنده اکاذیب مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان فارس در اشاره به جزئیات پرونده گفت: متهم که یکی از کارمندان همان سازمان بود به بهانه اختلافاتی که با مدیر خود داشت، اقدام به نشر اکاذیب و توهین افترا به آن مجموعه کرده بود.

این مقام سایبری ضمن هشدار به افرادی که اقدام به هتاکی و انتشار اکاذیب علیه شهروندان و یا نهادهای دولتی می‌کنند، خاطر نشان کرد: نشر اکاذیب و توهین و افترا در فضای مجازی برابر قانون جرم است و با خاطیان برابر قانون برخورد می‌شود.

سرهنگ سلیمانی از عموم مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه جرایم سایبری موضوع را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به همکاران بنده گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار