مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: امسال با انجام بازرسی از واحد‌های مختلف صنفی، متصدیان متخلف در استان ۲۳۰ میلیارد ریال جریمه شدند.
کد خبر: ۹۴۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 08 March 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: غلامرضا سالاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس  گفت:از ابتدای تشدید تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان و التهابات بازار ارز که موجب آشفتگی در بازار و ورود افراد سودجو خصوصا در عرضه کالا‌های اساسی شد تعزیرات حکومتی استان فارس با اجرایی کردن طرح‌های ویژه نظارتی در مقاطع مختلف به منظور اعمال نظارت و کنترل بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها در جهت حمایت از مصرف کنندگان، سعی در به حداقل رساندن تخلفات را داشته است.

او افزود: در این راستا با برگزاری گشت‌های مشترک نظارتی با همکاری دیگر دستگاه‌ها در حوزه‌های مختلف من جمله بازرسی از انبار‌ها، سردخانه ها، میادین میوه و تره بار، کشتارگاه‌ها، کارخانجات تولیدی و... بصورت مستمر و تاثیرگذار اعمال نظارت کرده است.

سالاری عمده تخلفات صنفی امسال را گرانفروشی عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال بیش از ۷۶۰۰ فقره پرونده گرانفروشی در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی و متخلفان بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال جریمه نقدی شده اند.

سالاری با بیان اینکه احکامی همچون تعطیلی واحد کسب و نصب پارچه تخلف برای واحد‌های صنفی که مرتکب تخلفات عدیده شده و به شهروندان اجحاف کرده اند اعمال شده است، اضافه کرد: تعزیرات حکومتی در برخورد با افرادی که به بهانه‌های واهی و به قصد منفعت طلبی، موجب اخلال در بازار و تضییع حقوق مردم می‌شوند هیچگونه اغماضی نخواهد کرد و با متخلفان با قاطعیت برخورد تعزیراتی خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان تقاضا کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به شماره ۱۲۴ سازمان صمت اطلاع داده تا ضمن بررسی موضوع توسط گشت‌های مشترک بازرسی، متخلفان اعمال قانون شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار