سرهنگ سلامی؛
تابناک سمنان: سرهنگ محمد حسن سلامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از برگزاری اردوی راهیان نور مجازی برای دانش آموزان در روزهای ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه ویژه پسران و دختران خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 08 March 2021

اردوی راهیان نور دانشگاه هنر به همت بسیج دانشجویی و همکاری معاونت فرهنگی  برگزار شد

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان پیش از ظهر دوشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی بنیاد حفظ آثار استان سمنان، ضمن بیان اینکه اردوی مجازی راهیان نور ویژه ۱۰ هزار دانش‌آموز استان سمنان در بستر مجازی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، بیان کرد: این اردوی مجازی روزهای ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه برای دانش آموزان پسر و دختر استان برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سمنان با بیان اینکه اردوی راهیان نور مجازی در دو روز ویژه دختران و پسران پایه‌های نهم، دهم و یازدهم در اپلیکشن‌های شاد و دو برنامه دیگر برگزار می‌شود، بیان داشت: این اردو با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار می‌شود.

سرهنگ محمد حسن سلامی با بیان اینکه این برنامه ارزشمند معنوی با استفاده از بستر شبکه شاد برگزار می‌شود، بیان کرد: روایتگری، نماهنگ، سرود آنلاین، اجرای نمایش، نقالی دفاع مقدس در زمره برنامه‌های تدارک دیده شده در این اردوی راهیان نور مجازی است.

سلامی بیان کرد: به دلیل اینکه این اردو مجازی بوده و نیاز به حضور فیزیکی و محدودیت‌های آن نداشته‌ایم می‌توان گفت حضور ۱۰ هزار نفری دانش آموزان استان در این برنامه معنوی، بیشترین مشارکت و استقبال از راهیان نور در استان سمنان محسوب می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار